با 10 خط هوایی لاکچری جهان آشنا شویم

به گزارش مجله ایرکا، معرفی فرست کلاس های لوکس دنیا

لاکچری گردها، هم در خانه های مد، هم در رستوران ها و کافی شاپ ها و هم در محل های اقامت و استخرها و SPA، نیاز به خدمات لاکچری دارند. چرا که ویژه پسند و خاص گرد هستند و دوست دارند، امکانات و خدماتی دریافت کنند که به صورت عمومی و متداول در اختیار مشتریان قرار نمی گیرد. همانطور که قبلا هم در سرویس سفر لوکس تهران اشاره کردیم، لاکچری گردی به معنای گران گردی نیست.

با 10 خط هوایی لاکچری جهان آشنا شویم

چرا که برخی از لاکچری گردهای سفر و مد، امکانات با تخفیف را از برندهای این دنیای جذاب در زمان خاص دریافت می نمایند و بر خلاف تصور عموم، بعضا از هتل های مجلل 5 ستاره و کروز های رویایی شناور بر فراز اقیانوس ها، با قیمت هتل ها و کشتی های معمولی استفاده می نمایند.

اینها خدماتی است که میتوان از برترین پرتال های گردشگری دنیا مثل EXPEDIA.COM یا Booking.com یا HOTELS.COM در اختیار داشت و با فرصت های لاکچری گردی ارزان قیمت بهره برد. به خصوص اکنون که به روزهای خاتمهی سال نزدیک می شویم و عاشقان ژانویه گردی یا نوروزگردی 99 ، به فکر شناسایی مقصدهای گردشگری و اقامتی لوکس و راحت برای تعطیلات پیش رو هستند.

(دکوراسیون داخل کابین ایرلاین JET AVIATION)

گزارش امروز سرویس سفر لوکس تهران، شما را با 10 خط هوایی لاکچری دنیا و خدماتی که بر فراز ابرها در اختیار مسافرانشان قرار می دهد، آشنا می کند. اگر قصد سفر به یکی از مقصدهای دنیا در تعطیلات پیش رو را دارید، بد نیست درباره این گزینه ها نیز فکر کنید.

با لاکچری گردی هوایی ما همراه باشید.

لاکچری گردی از زمین تا آسمان با فرست کلاس های مشهور

اگر شما قصد گردش در منطقه خاصی از دنیا دارید، توصیه میکنیم که از جادوی هشتگ ها برای آشنایی بهتر و بیشتر از محل مورد نظر استفاده کنید. مثلا اگر قصد سفر به بارسلونا دارید، گشتی در خیابان ها و خانه های مد و لباس و مراکز تفریحی و گردشگری و شکم گردی بارسلونا را میتوانید در این هشتگ دنبال کنید که صدها هزار تصویر با لنز دوربین گردشگران، هر هفته روی ان بارگذاری می شود.

(بارسلونا گردی با هشتگ بارسلونا در شبکه اجتماعی 600 میلیون کاربری اینستاگرام که ما را از سالاگادا فامیلیا تا سواحل بارسلونا می برد)

در واقع، با کلیک بر روی هشتگ هر شهر دنیا، به دنیایی از اطلاعات تصویری و ویدیویی دسترسی پیدا میکنیم که شاید هیچ جا نمی توان چنین اطلاعات زنده و واقعی را به صورت لحظه ای در اختیار داشت.

(اطلاعات صدها ایر لاین دنیا را میتوانید در بخش پروازهای سایت تریپ ادوایزر تماشا کنید و از نظرات مسافرانی که با این ایرلاین سفر کرده اند، مطلع شوید)

همینطور اگر قصد سفر با ایرلاین خاصی در دنیا دارید، از هشتگ مخصوص به آن ایرلاین در اینستاگرام استفاده کنید. فایده این کار این است که از امکانات ایرلاین با نظر مسافران آشنا شده و به صورت انلاین و مستقیم میتوانید با مسافری که تصویر را به اشتراک گذاشته صحبت کنید و اطلاعات تکمیلی دریافت کنید که شاید در سایت های رسمی و خبری و حتی tripadvisor هم مشاهده نکنید.

(سایت کایاک دات کام یکی از معروف ترین سایت های رزرواسیون بلیط هوایپماها به صدها نقطه در سراسر دنیا است که میتوان برای برخی از راستاهای آسیایی و اروپایی، قیمت های باور نکردنی با تخفیف های خوبی را در اختیار داشت)

صبحت از تریپ ادوایزر شد! سایت tripadvisor.com همچون lonelyplanet.comm، شبکه اجتماعی معروف گردشگران در دنیا بوده و بیش از 500 میلیون نظر توسط بیش از 170 میلیون کاربر این شبکه اجتماعیی توریستی به اشتراک گذاشته شده است و شما میتوانید با ایر لاین ها، مقصدهای گردشگری، اقامتی، تفریحی، غذایی و SPA و امثالهم آشنا شوید.

(شما می توانید با مراجعه به سایت flightradara24.com ترافیک خطوط هوایی دنیا را به صورت زنده و مستقیم مشاهده کنید. یعنی با وارد کردن شماره پرواز، راستا پروازی و لوکیشن آن را در نقشه دنیا مشاهده کنید. خدمتی جذاب از دنیای فناوری اطلاعات خلاقانه سوئدی ها)

البته برای مطلعی از قیمت بلیط های لاکچری و غیر لوکس دنیا، میتوانید برترین پروازها را در KAYAK.COM دنبال کنید. البته سایت های رسمی ایرلاین ها و همچنین درگاه های گردشگری معروفی همچون اسکای لوکس تراول هم در اختیار شما است که میتوانید بلیط های لاکچری گردی هوایی را تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه رجوع کنید.

(در سایت skyluxtravel.com می توانید بلیط های شرکت های هوایی که خدمات لاکچری در اختیار مسافران قرار می دهند مانند: قطر ایر لاین، امارات، سنگاپور ایر لاین، پاسفیک و آسیانا ایر لاین خریداری کنید.)

(در بخش فلایت سایت اکسپدیا میتواندی آخرین قیمت با تخفیف ایرلاین های مختلف را به مقصدهای مورد نظر جستجو و با کارت اعتباری ارزی بین المللی خرید را انجام دهید.)

حال با این اطلاعاتی که درباره شیوه های گردشگری جذاب و خلاقانه با قابلیت های گردشگری مجازی بدست آوردیم، نگاهی خواهیم داشت به ظرفیت های لاکچری گردی ایرلاین های خاص در آسمان.

لاکچری گردی در آسمان

(خدمات لاکچری که شرکت American Express در اختیار مسافرانشان قرار می دهد تا در طول پروازهای طولانی، به راحتی بتوانند با جایگاه های تاشو نرم، استراحت کرده و درحالت خوابیده، مطالعه نمایند)

اکنون میتوان خدمات یک هتل را هزاران کیلومتر بالاتر از سطح زمین و بر فراز ابرها دریافت کرد. آنهم وقتی که شما با سرعت 900 کیلومتر در ساعت به سمت مقصد مورد نظر در حال پرواز هستید و دو موتور جت بویینگ یا ایرباس، طی مسافت را بین شهرها و کشورها و قاره ها، آسان کرده است. در اختیار داشتن انواع و اقسام نوشیدنی و غذا و مشاهده فیلم و سریال و گوش کردن موسیقی ملل و تغییر رنگ بدنه داخل کابین در طول شب، این ها بخش معمولی سفر با هواپیماهای لاکچری دنیا است.

(دکوراسیون داخل کابین یکی از ایرلاین های ارائه دهنده خدمات لاکچری در پرواز را مشاهده می کنید که طراحی جایگاه ها به گونه ای است که مسافر بتواند به راحتی استراحت کرده و با اسکرین روبروی جایگاه، خدمات مهمانداری دریافت کرده و به مشاهده فیلم و سریال و همچنین بازی رایانه ای مشغول شود)

دگر باید پروازهای معمولی را با جایگاه های به هم چسبیده و تنگ، که نشستن را برای قد بلندها و حتی بانوان و کهنسالان سخت میکند، فراموش کنید. دیگر باید پرواز با ایرلاین هایی که مهمانداران با لیون های پلاستیکی به سرو کردن قهوه سرد داخل کابین اقدام می نمایند را باید فراموش کرد!

(خدمات لاکچری که در کابین ایرلاین LifeMiles ارائه می شود)

گر چه هزینه های سفر در first class و business class برای مسافران، قابل توجه است، اما باید نظر داشت که هنوز هم شمار زیادی از گردشگران، دوست دارند در این دو بخش برای راستاهای طولانی استفاده نمایند و خدمات ویژه دریافت نمایند.

(تصویر دکوراسیون داخل کابین هواپیمایی A380 خطوط هوایی امارات ایر لاین که سالها برترین خط هوایی دنیا بوده است.)

در سالهای اخیر استفاده از فرست کلاس و لاکچری خطوط هوایی طرفداران خاص خود را پیدا کرده که باوجود افزایش هزینه سفر خدمات جالب و ارزشمندی را برای مسافران ارایه میدهد. مخاطب این نوع سفرها شاید بیشتر قشر توانمند جامعه باشند ولی اگاه شدن از خدمات جذاب این خطوط خاص خالی از لطف نخواهد بود. اگر چه با جادوی شبکه های اجتماعی و سایت های رزرواسیون، میتوان نرخ های جذابی را در زمان های مختلف برای لاکچری گردی هوایی مشاهده کرد.

اتحاد ایرلاین

این خط هوایی مشهور، یکی از لاکچری ترین خدمات هوایی را در دنیا در اختیار مسافران لاکچری گرد ارائه می کند. اتحاد، راستا طولانی پیروزیت در کسب و کار هوایی لوکس دنیا را خیلی زود طی کرد. همچون زادگاهش ابوظبی که ظرف 3 دهه اخیر یکی از مقصدهای گردشگری و تجارت خاورمیانه به شمار می رود.

این خط هوایی توسط ژنرال سلطنتی (امیلی) در ژوئیه سال 2003 میلادی تأسیس شد و به طور کامل متعلق به دولت ابوظبی است و مسئولیت آن، فراهم کردن ایمنی در خطوط هوایی، تجاری و سودآوری است. مهمانان این خط هوایی پرطرفدار در قلب همه چیز هستند.

خطوط هوایی در یک موقعیت جغرافیایی عالی واقع شده است و مهمانان میتوانند خود را به شبکه ای از 110 مقصد مسافرتی در 6 قاره دنیا مرتبط نمایند. این خط هوایی با بیش از 129 هواپیما یکی از ایرلاینهای طرفدار سلامت محیط زیست است و بیانیه های سالانه مسولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) را که پرستیژ یک شرکت را در برابر جامعه و محیط زیست نشان می دهد، منتشر میکند. تلاش های الاتحاد در حوزه مسئولیت اجتماعی را میتوانید در این بخش مشاهده کنید.

(تصویر بخش مسئولیت اجتماعی خط هوایی لاکچری الاتحاد)

در سایت این ایرلاین عربی در بخش پروازهای لوکس نوشته شده: ما در امکانات فرست کلاس انقلابی بزرگ داشته ایم. وجود بیش از یک جایگاه و دارا بودن یک جایگاه راحتی چرمی بزرگ و تخت جداگانه ای از 6 فوت و 10 اینچ جز امتیازات ماست. حتی پس از بستن درب های حریم خصوصی، فاصله ای وجود دارد برای قدم برداشتن مسافران عزیز.

(لاکچری گردی هوایی با الاتحاد)

(تصویر ایندکس خط ایر لاین لاکچری الاتحاد امارات که خدمات متنوعی را از طریق سایت اینترنتی خود در اختیار مسافران به 6 قاره دنیا قرار می دهد. در این سایت، میتوانید از بسته های گردشگری و اجاره خودرو در شهر مقصد نیز استفاده کنید. اگر به دنبال پیشنهادهای ویژه الاتحاد برای لاکچری گردها هستید، به این نشانی بروید)

(کابین FIRST CLASS الاتحاد امارات)

شما در اپارتمان مخصوص بخودتان یونیت لوازم ارایش و ایینه ارایش را خواهید یافت، از اینها گذشته باید به کمد لباس اشاره کنیم که میتوانید کت و شلوار یا لباسهایتان را در ان جای دهید. در اپارتمان هوایی خود، انقدر جای خواهید داشت تا بتوانید یک شریک تجاری یا دوست و همکار خود را دعوت کنید و ملاقات راحت و دلپذیری را داشته باشید.

فرست کلاس و خط هوایی سنگاپور

سنگاپور ایر لاین، همواره به دلیل نظم و خوش استایلی و خنده همیشگی مهماندارن و کادر پروازی و خدمات متنوع و میزبان شایسته از مهمانان، مورد استقبال بسکمک از گردشگران به خصوص به مناطق شرق آسیا قرار گرفته است. بخش فرست کلاس سنگاپور AIRLINES نیز یکی از بهترین گزینه های برای لاکچری گردهای هوایی محسوب می شود. سنگاپور، اقتصاد مهم قرن بیست و یکم و یکی از دانش بنیان ترین اقتصادها و صنعت های دنیا، امروزه یکی از گران ترین مقصدهای لاکچری گردی را در شرق آسیا در اختیار دارد که البته برای بسکمک از گردشگران، مقصدی تا حدودی ناشناخته است.

به هر حال اگر قصد لاکچری گردی در نیویورک آسیا را دارید، به سنگاپور بروید. چه بهتر که این لاکچری گردی با هواپیمای لوکس سنگاپوری ها هم همراه شود.

فرست کلاس ممتاز توسط طراحان BMW شکل گرفته و به عنوان یک پناهگاه درجه یک با تجربه های حسی منحصر به فرد شناخته شده است. از بافت لوکس یک جایگاه چرمی الماس بافت گرفته تا نورپردازی زیبا ازطریق نور خورشید که به فضای ذخیره سازی غیر منتظره کمک میکند.

(تصویر بخش فرست کلاس هواپیمایی سنگاپور ایر لاین)

(آیا باورتان می شود که این سویت مجلل داخل کابین فرست کلاس سنگاپور ایر لاین برای لاکچری گردهای هوایی است)

(سویت های مخصوص در سنگاپور ایر لاین، یکی از عوامل شهرت این ایر لاین در میان لاکچری گردهای هوایی است. طراح فرانسوی: جان ژاک کاسته معمولا دکوراسیون داخلی سویت های مجلل این خط را طراحی می کند که تلفیقی از لوکس گرایی راحت است که بیشتر به ایرباس A380 که فضای بیشتری دارد اختصاص پیدا می کند. تخت خواب های بزرگ و راحت و خدمات لاکچری تکمیلی، از جمله مواردی است که در فرست کلاس این نوع هواپیما در اختیار مسافران قرار می گیرد)

(تصویر اسکای سویت های ارائه شده در فرست کلاس هواپیمای سنگاپور را مشاهده می کنید که خدمات یک اتاق مجلل در هتلی 5 ستاره یا اتاقی در یک کروز لوکس بر فراز اقیانوس ها را به نمایش می گذارد. جایگاه های گهواره ای چرمی این هواپیما، تجربه جدید از پروازهای لوکس است.)

جالب است که بدانید این شرکت لاکچری، در سال 2016 میلادی در فهرست برترین خطوط هوایی دنیا قرار گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید. با این خط هوایی میتوانید به 64 نقطه در دنیا سفر کنید.

لاکچری گردی هوایی با ایر فرانس

خط هوایی معروف و قدیمی فرانسه همچون خانه های مد و برندهایش، شهرت دنیای دارد. هنوز هم ایر فرانس، خدماتی در طراز بین المللی حتی برای لاکچری گردهای هوایی ارائه میکند.

(تصور بخش فرست کلاس هواپیمایی A777 ایر فرانس)

این فرست کلاس همان شکوه و زیبایی را در نگاهتان جلوه گر میکند که شما از کشور فرانسه انتظار دارید. در قسمت دوان اتلنتیک ان شما میتوانید خرچنگ دریایی کاری زده شده با سس نارگیل که توسط دنیل بلود سراشپز معروف تهیه میشود را نوش جان کنید. جایگاههای فاستونی که ارگونومیک طراحی شده اند میتوانند به یک تخت راحت که کوسنهای نرم ان در بالا قرار گرفته اند تبدیل شوند همینطور یک بالشت نرم و راحت را هم در پایین ان خواهید یافت.

ایر فرانس را باید یکی از قدیمی ترین خطوط هوایی اروپا دانست که از جنگ دنیای اول تا کنون خدمات زیادی را به حمل و نقل هوایی دنیا ارائه کرده است. اکنون به 94 مقصد دنیا پرواز دارد و خدماتی در سطح استانداردهای دنیای در اختیار گردشگران قرار می دهد.

(کلاس های پروازی ایر فرانس در بالا ترین سطح: La Premiere نامیده می شود که معمولا جایگاه های این بخش از چرم و چوب ساخته شده و هر مسافر، اتاق مجزا و فناورانه جذابی دارد. البته کلاس بیزینس ایر فرانس نیز همچون بسکمک از بیزینس کلاس های دنیا، جایگاه های تختخوابشو دارد)

برای مطلعی از خدمات ایر فرانس در ژانویه 2018 میلادی و نرخ های بیزینس و فرست کلاس به این نشانی رجوع کنید.

لاکچری گردی با طعم بریتیش ایر ویز

بریتیش ایر ویز، یکی از برندهای نامدار انگلیسی ها در صنعت محسوب می شود که همچون خانه های مد و فشن ویک این کشور، در عرصه لاکچری گردی هوایی نیز شهرت فراوان داشته و مخاطبان بسیار دارد. در British Airways می توان طعم قهوه معروف لندنی ها را چشید و تصویر تازه ای فرست کلاس ها را در ذهن تداعی نمود.

طراحی جدید جایگاههای چرمی که با دست دوخته و طراحی شده اند از مشخصات ممتاز ان است. چرم ان چرم عثمانی است که برای دوخت کفش و کیفهای دستی کاربرد دارد. یک کمد لباس و کابینت آینه در دسترس قرار دارند و یک محفظه برای سیمهای دوشاخه و قرص ها که به راحتی در کنار یک دستگیره قرار می گیرد.

صفحه نمایش دو صفحه ای که از طریق یک گوشی هوشمند قابلیت پخش ویدیوهای شما را در یک صفحه 23 اینچی دارد. وعده عصرانه در این ایرلاین بسیار دلپذیر است چراکه چای سنتی گرم و سالمون کبابی شده و ساندویچ کاهو انتظار شما را میکشد.

(تصویری از بیزینس کلاس بریتیش ایر ویز)

سایت بریتیش ایر ویز، در خلاقیتی جالب، به ارائه خدمات برای سفرهای لاکچری می پردازد که در این بخش در دسترس است.

ANAs first-class

نامی کمتر شناخته شده در میان ایر لاین ها که خدمات لاکچری گردی هوایی را در اختیار مشتریان با طعم فرهنگ و خلاقیت ژاپنی قرار می دهد. در این ایر لاین، کابین ها ممکن است از نظر رقبای موجود و پر زرق و برق تنگ تر باشند، اما شاید در حالت عملیاتی ژاپن، هرکدام از جزئیات و اینچ فضا برای آن حساب شده است. مکعب های مینیمالیستی 30 درصد فضای بیشتری نسبت به اتاق های منحنی شکل نسل قبلی دارند و این جهت ذخیره لپ تاپ ها، عینک ها و مجلات می باشند.

(تصویر بخش بیزینس کلاس هواپیمایی ژاپن)

بافت و پارچه های استفاده شده جهت راحتی مسافران از بهترین ها در نظر گرفته شده است. فرش ارگانیک و بافته شده از پشم گوسفندان ، تشک توزیع وزن که در عین حال گرم و نرم و راحت است را هم در این کابینها تصور کنید. به لطف همکاری های جدید با هتل های کنراد، مسافران در پرواز از نیویورک به ژاپن می توانند جشن غذا با رستورانهای اصالتا نیویورکی یا توکیویی داشته باشند.

فرست کلاس کوانتاس

از دیگر خطوط هوایی کمتر شناخته شده اما لاکچری دنیا می تواند به فرست کلاس خطوط هوایی Qantas اشاره کرد که هم در بیزینس کلاس و هم فرست کلاس، خدمات جذابی را در اختیار مسافران خاص پسند قرار می دهد. این شرکت، مسافران خود را در الاولویت قرار میدهد و تمام تلاش خود را میکند تا آنجا که ممکن است فضای ارامی را فراهم کند حتی قبل از اینکه آنها در اقامتگاه های لوکس خود در کلاس اول قرار گیرند. پیش از شروع پرواز مسافران میتوانند در محل ارورا دی اسپا که در فرودگاه ان واقع شده است حضور یابند و خدمات مخصوص به اسپا و استفاده از حوضچه های اب معدنی را دریافت نمایند.

به منظور آشنا شدن با خدمات هوایی به خصوص در عرصه لاکچری گردی هوایی، به سایت اینترنتی شرکت کانتاس در این لینک مراجعه کنید.

فرست کلاس امارات

سوئیت های درجه یک امارات، هر مسافر را به راحتی خانه های خود، با خصوصیت هتل های لوکس پنج ستاره، در هر اتاق خصوصی، دارای یک جایگاه چرخدار چرمی قرار می دهد. از سالن کنار جایگاه برای استفاده از نوشیدنی همرا با مسافر همراهتان استفاده کنید. اگر حس کردید خیلی تنها شدید میتونید دوست مورد علاقه تان را به یک مینی بار در همان نزدیکی دعوت کنید و از فضای زیبا و نوشیدنی های ان لذت ببرید. دوشهای اب گرم ان با محصولات لوکس بولگاری در این خط هوایی از خصوصیات دیگر ان است.

(تصویر فرست کلاس امارات و صرف صبحانه)

(تصویری از خدمات ویژه در فرست کلاس امارات)

هواپیمایی امارات، 100 فروند هواپیمای غول پیگر A380 دارد که جشنواره ای از خدمات لاکچری را در اختیار مسافران خاص پسند خود هر سال قرار می دهد. نکته جالب توجه ان است که این شرکت، به بیش از 140 مقصد در 80 کشور دنیا پرواز دارد و یکی از 10 شرکت برتر هوایی دنیا هم از جنبه خدمات لاکچری و هم کیفیت خدمات هوایی معرفی شده است و سالها عنوان برترین خط هوایی دنیا را در اختیار داشت.

(تصویر طراحی لباس مهمانداران خانم شرکت هواپیمایی امارات در سال 2014 میلادی)

(تصویر غذایی که در بیزینس کلاس امارات سرو می شود. پارتیشن خصوصی، چراغ های مطالعه و تلویزیون 16 اینچی از جمله سرویس هایی است که در این بخش در اختیار مسافران لاکچری گردی مقرون به صرفه، قرار می گیرد)

جالب است بدانید که شرکت هواپیمایی بویینگ، مشغول طراحی بویینگ 787 خود به نام 10-787 است که تنها بر اساس سفارش شرکت بزرگ The Emirates Group ساخته می شود. شرکت هواپیمایی امارات، از جمله اسپانسرهای مطرح سلبریتی ها و رویدادهای ورزشی و هنری دنیا است که مهم ترین آن، حمایت از فوتبال چلسی و جام دنیای 2006 میلادی بود.

فرست کلاس هواپیمایی ویرجین آتلانتیک Virgin Atlantics upper-class

فرست کلاس هواپیمایی ویرجین آتلانتیک نیز در فهرست خطوط لاکچری دنیا محسوب می شود. نامی کمتر شناخته شده برای مسافران لاکچری گردی آسیا و قاره سبز. خدمات برتر کلاس ویرجین آتلانتیک باعث شده تا هرگز از مسابقه لاکچری ها خارج نشود.

(بار هوایی در خطوط هوایی لاکچری ویریجین آتلانتیک)

این خصوصیات شامل جایگاه های نیمه اتوماتیک که قبلیت تبدیل به تخت های نرم را دارند و جایگاه چرم کره ای مجهز به یک تشک راحت با لمس یک دکمه میباشد. قبل از اینکه به تختخواب پنبه ای و لباس مخصوص خواب خود دعوت شوید میتوانید به بار شبانه ان رفته و فرصت اشنا شدن با دیگر مسافران را پیدا کرده و از هم صحبتی با انها لذت ببرید.

(بیزینس کلاس هواپیمایی ویرجین آتلانتیک)

فرست کلاس قطر

از جمله خطوط هوایی شناخته شده دنیای لاکچری گردها، می بایست به قطر ایرلاین اشاره کرد که البته محبوب گردشگران خودمانی نیز به شمار می رود. در اوایل سال 2017 میلادی، در نمایشگاه هوایی که در شهر پاریس فرانسه برگزار گشت، هوایپمایی قطر به دلیل کیفیت خدمات، عنوان برترین خط هوایی دنیا را دریافت کرد. شرکتی که نه به اندازه ایر فرانس قدمت دارد و نه به اندازه امارات، غولی در هوا محسوب می شود، توانست از سال 1993 میلادی که عنفوان فعالیتش بود، با خلاقیت و استراتژی جذب مسافر، به سرعت فعالیت های خود را افزایش داده و به تمام قاره دنیا پرواز برقرار کند.

بیش از 17 هزار کارمند و پرواز به 125 مقصد دنیا سبب شده تا قطر ایر الاین یکی از خطوط محبوب گردشگران ارزان سفر باشد. از سال 2013 میلادی، دولت قطر، این شرکت را خریداری کردو اکنون یکی از خطوط هواپیمای دولتی دنیا مثل ایران ایر به شمار می رود.

(کلاس پروازی فرست کلاس قطر ایر لاین، جایگاه ها مجهز به ماساژور، سیستم های گرمایشی سرمایشی و اسکرین 16 اینچی هستند و البته حمام و تلویزیون نیز در اتاق های خصوصی برای مسافران خاص در نظر گرفته شده است.)

جالبب است که بدانید، کابین های درجه 2 این خط هوایی معروف قطری ها، فضای 2 متری داشته و جایگاه ها 180 درجه خم می شوند. شرکت قطر ایر لاین را به واسطه هیچ گونه سانحه هوایی گزارش شده، در فهرست امن ترین خطوط هوایی دنیا می نامند.

در این خط هوایی، کنار غذاهای خوشمزه غرفه که توسط سرآشپزهای مشهور به طور انحصاری برای شرکت های هواپیمایی طراحی شده اند، خودتان را در اقامت درجه یک در قطر ترسیم کنید. برای شب عروسیتان میتوانید از تختخوابهای لوکس ان در ارتفاع 40000 فوت استفاده کنید. این خط هوایی بیش از 125 مقصد را در سراسر دنیا به اشتراک می گذارد و خدمات خود را از قطر به 50 مقصد جدید، از جمله پروازهای مستقیم به لس آنجلس، میامی و دالاس، گسترش داده است. قطر علاوه بر خاتمه دادن به جایگاه دوم، جایزه بهترین کلاس کسب و کار و بهترین خط هوایی کلس تجاری را نیز به دست آورده است…

فرست کلاس های کاتای پسفیک

نامی که همواره با خدمات لاکچری عجین شده است، اخرین ایر لاینی است که مورد بررسی سرویس سفر لوکس تهران واقع شده است. اگر چه این ایر لاین در هنگ کنگ، نیویورک شرق آسیا و یکی از محبوب ترین مقصدهای لاکچری گردی واقع شده، اما شمار گردشگرانی که از این خط هوایی استفاده مینمایند زیاد نیست.

این شرکت هواپیمایی همچنان توانست جای خود را به عنوان محموله با بالاترین امتیاز از طرف اقیانوس آرام حفظ کند. داوران اسکای ترکس امتیازات خاصی برای کیفیت جایگاه ها، خدمات ارایه شده و وجود سرگرمی در پرواز به انها داده اند. بهترین رستوران کابینی هوایی به این ایرلاین تعلق دارد که جایزه ان را هم دریافت کرده اند..

وای فای پر سرعت که در این خط هوایی در اختیار مسافران به خصوص لاکچری گردهای فرست کلاس قرار می گیرد، یکی از پر سرعت ترین اینترنت های هوایی دنیا به شمار می رود.

(کابین فرست کلاس شرکت کاتای پاسفیک که همواره در فهرست 5 خط لاکچری دنیا محسوب می شود)

این شرکت همواره از بهترین شرکت های هوایی دنیا در حوزه ارائه خدمات در طول پرواز است. برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه آن در این نشانی رجوع کنید. این شرکت، از سوی IATA به عنوان سومین غول هوایی دنیا از نظر میزان ارزش بازاری ثبت شده معرفی گشت. کاتای پاسفیک را میتوان از برترین شرکت های هوایی دنیا دانست که روزانه به 168 مقصد در 42 کشور پرواز مستقیم دارد. خدمات لاکچری کاتای را اینجا مشاهده کنید.

(تصویر فرست کلاس کاتای پاسفیک)

توصیه هایی به دانشجویان مدیریت، گردشگری، هتلداری و بازاریابی

اگر به عنوان دانشجوی مدیریت، گردشگری، مدیریت هتلداری یا مدیریت بازاریابی این گفتار را مطالعه کردید، میتوانید بر روی محورهای زیر جهت مطالعات بیشتر متمرکز شوید:

  • بررسی استراتژی های پیروز و تاثیرگذار 10 برند لاکچری گردی هوایی دنیا در سالهای اخیر
  • ساختارهای طراحی دکوراسیون داخلی فرست کلاس و بیزینس کلاس 10خط هوایی برتر دنیا
  • نقش مسئولیت اجتماعی در تبلیغات و بازاریابی 10 خط هوایی برتر دنیا
  • نقش بازاریابی در توسعه برندینگ 10 خط هوایی دنیا
  • نقش مدیریت خلاقیت در طراحی سرویس های لاکچری به مسافران خطوط هوایی برتر دنیا
  • اهمیت فناوری اطلاعات در ارائه خدمات در صنعت لاکچری هوایی دنیا
  • درس هایی از راهکارهای ارائه شده در ارتقا ارزش افزوده خدمات در 10 برند معتبر لاکچری هوایی دنیا
  • نقش معرفی فرهنگ و صنایع دستی در 10 خط برتر لاکچری دنیا

اگر برای مطالعات بیشتر بر روی 8 موضوع فوق الذکر به اطلاعات تکمیلی نیاز داشتید، با لوکس تهران تماس بگیرید.

توصیه هایی به لاکچری گردهای وطنی

اگر قصد لاکچری گردی هوایی را دارید به موارد زیر توجه داشته باشید :

  • همواره پیش از انتخاب شرکت های هوایی لاکچری دنیا، خدمات و قابلیت های انان را در هر فصلی، از طریق نظریات کاربرات تریپ ادوایزر مورد بررسی قرار دهید.
  • خدمات لاکچری گردی هوایی، فقط محدود به فرست کلاس و بیزینس کلاس نیست. امکاناتی نظیر اجاره خودرو لوکس در کشور مقصد و همچنین محل اقامت لوکس با تخفیف روی پرواز نیز از جمله سرویس هایی است که توسط ایرلاین های لاکچری در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
  • تخفیف های قابل ملاحظه خرید بلیط ایرلاین های دنیا را میتوانید در سایت های مطرح شده در ابتدای این گفتار بررسی کنید.
  • عضویت در باشگاه مشتریان خطوط هوایی دنیا می تواند شما رابا جمع اوری امتیازات، به تخفیف های قابل ملاحظه ای برای خرید بلیط های لاکچری فرست کلاس برساند. به این موضوع توجه کنید.
  • از جادوی هشتگ ها برای بررسی خدمات گسترده لاکچری ایر لاین ها به مسافران استفاده کنید. این خدمات در تصاویر اینستاگرامی قابل مشاهده است.
  • اگر قصد خرید کارت اعتباری ارزی برای رزرو بلیط شرکت های هوایی دنیا را دارید، از خدمات شرکت های پرداخت مجازی داخلی که نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت کشورمان را دارند استفاده کنید.
  • از سایت های مقایسه ای مانند کایاک برای بررسی قیمت های فرست کلاس شرکت های معروف استفاده کرده و اطلاعات را دقیق چک کنید.

اگر برای انتخاب ایر لاین های ارائه دهنده خدمات لاکچری با سوالاتی روبرو شدید، درخواست خود را کامنت کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی در ایران و دنیا را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید و از طریق کانالهای ما در شبکه های اجتماعی، تصاویر لاکچری گردی های خود را در اختیار ما قرار دهید.

منبع: لوکس تهران
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 264

به "با 10 خط هوایی لاکچری جهان آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 10 خط هوایی لاکچری جهان آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید