بارش باران در نقاط مختلف کشور

به گزارش مجله ایرکا، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارندگی در نقاط مختلف کشور و خیزش گردوخاک در زابل، کرمانشاه، ایلام و خوزستان اطلاع داد.

بارش باران در نقاط مختلف کشور

صادق ضیاییان در تبادل نظر با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: طی پنج روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان رشد ابر های همرفتی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک پیش بینی می گردد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا طی دو روز آینده در ارتفاعات استان های گیلان و مازندران بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: امروز در ارتفاعات خراسان شمالی بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

ضیاییان اضافه نمود: بعلاوه بعدازظهر سه شنبه و چهارشنبه (29 و 30 شهریورماه) در ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار، رعدوبرق ووزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران وضع هوا امروز و فردا در منطقه زابل و برخی نقاط استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می گردد.

وی اعلام کرد: خلیج فارس امروز مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (27 شهریور) کمی ابری و در برخی ساعات وزش باد با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (28 شهریور) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیاییان در سرانجام گفت: طی امروز و فردا (26 و 27 شهریورماه) اهواز با دمای 42 و 43 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 4 و 5 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1476

به "بارش باران در نقاط مختلف کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در نقاط مختلف کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید