بازسازی نمای ساختمان

به گزارش مجله ایرکا، بازسازی نمای ساختمان قدمی , طراحی نما ساختمان , اجرای انواع نماهای مدرن کلاسیک و رومی توسط شرکت معماری هیرادانا با کادری مجرب و مهندسین خلاق 09125754921 و 021-44274146 و 021-44890732

بازسازی نمای ساختمان

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

متریالهای قابل استفاده در بازسازی نما

نما به پوسته بیرونی از یک ساختمان و یا خانه اتلاق میشود هدف از طراحی نما یک ساختمان قدیمی و بازسازی کردن آن خلق کردن یک نماد به عنوان یک نقطه مرکزی خیره نماینده در سیمای شهر است در تعدادی از ساختمانها طراحی نما ساختمان فقط مختص به جبه روبرو نمیشود بلکه تمام سطوح و جوانب را در بر میگیرد . برای طراحی و بازسازی نما میتوان از مصالح و متریال های گوناگون استفاده کرد .

استفاده از شیشه در نما ساختمان

در ساختمان های عظیم به منظور سبک کردن طرح و یا متمایز کردن آن استفاده میشود که همان طور که در سطح شهر نظاره میکنیم اغلب مراکز تجاری و یا آسمان خراش ها با شیشه ساخته میشوند تا جذاب تر باشند و بیشتر از ساختمان های اطراف جلوه نمایند همچنین ساختمان های شیشه ای میتوانند بیشتر از نور خورشید استفاده نمایند .

شرکت ها و متخصصین در زمینه طراحی نما بر این تلاشند تا نمایی که خلق مینمایند نه تنها مدرن و زیبا باشد بلکه باید نور گیری های ساختمان را نیز در نظر بگیرند و بر این اساس باید عایق بندی حرارتی و حریق را نیز در نطر بگیرند همچنین این نکته بسیار حایز اهمیت است که باید نمای طراحی شده از شیشه بتواند عبور نور را تحت کنترل داشته باشد و از عبور اشعه های مضر جلوگیری کند.

برای مشاهده از پروژه های طراحی نمای مدرن و نمای کلاسیک و بازسازی ساختمان کلیک نمایید

جهت سفارش با شماره های 09125754921 و 44274146 تماس حاصل فرمایید

منبع: هیرادانا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 244

به "بازسازی نمای ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی نمای ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید