بایرن مونیخ قرارداد ستاره جوانش را 5 ساله تمدید کرد

به گزارش مجله ایرکا، بال جوان تیم فوتبال بایرن مونیخ پاداش عملکرد خوب خود در این تیم را گرفت و قراردادش از سوی باشگاه برای مدتی طولانی تمدید شد.

بایرن مونیخ قرارداد ستاره جوانش را 5 ساله تمدید کرد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بایرن مونیخ قرارداد جمال موسیالا بال آلمانی خود را که هفته گذشته 18 ساله شد، برای پنج سال تمدید کرد.

این بال آینده دار که در این فصل 27 بار برای تیم باواریایی ها به میدان رفته و چهار گل هم زده است، با قرارداد جدیدش تا ماه ژوئن سال 2026 به سرخپوشان متعهد شد.

موسیالا پس از عقد اولین قرارداد حرفه ای دوران بازیگری خود به سایت باشگاه بایرن مونیخ گفت: واقعاً خوشحالم که اولین قرارداد حرفه ای ام را با بایرن مونیخ می بندم. من در این تیم واقعاً احساس بسیار خوبی دارم، چون در کنار بهترین بازیکنان جهان هستم و هر روز چیزی جدید از آنها یاد می گیرم. هانسی فلیک (سرمربی)، حسن صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی)، مارکو نپه (مدیر استعدادیابی) و سایر اعضای باشگاه مرا باور داشتند و این فرصت را به من دادند. به همین دلیل می خواهم پاسخ اعتماد آنها را با بازی های خوبم بدهم. می خواهم برای بایرن مونیخ بازیکنی بسیار مهم باشم.

موسیالا که متولد اشتوتگارت آلمان است، هشت سال از عمرش را در آکادمی باشگاه چلسی سپری کرد و دو سال پیش به بایرن مونیخ پیوست و سال 2020 هم به تیم اصلی باواریایی ها اضافه شد. او در ماه ژوئن سال 2020 در اولین بازی اش برای باواریایی ها به جوان ترین بازیکن تاریخ بایرن مونیخ در بوندس لیگا تبدیل شد. او همچنین با گلزنی برابر لاتزیو در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری، جوان ترین گلزن تاریخ این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 874

به "بایرن مونیخ قرارداد ستاره جوانش را 5 ساله تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ قرارداد ستاره جوانش را 5 ساله تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید