برهانی: استقلال در آسیا زیبا و هدفمند بازی کرد

به گزارش مجله ایرکا، تهران (پانا) - بازیکن سابق استقلال عقیده دارد برخی از بازیکنان این تیم شادابی و آمادگی که همه انتظار داشتند را دربازی مقابل الاهلی از خود نشان ندادند. البته او علت این مساله را ریکاوری تیم تشخیص داده است.

برهانی: استقلال در آسیا زیبا و هدفمند بازی کرد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شرایط در جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا با هشت امتیازی شدن سه تیم در خاتمه روز سوم پیچیده شده است. البته خوشبختانه استقلال به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین است و الدوحیل و الاهلی هم در روز آخر باید مقابل هم قرار بگیرند. به این ترتیب سرنوشت صعود استقلال به عنوان صدرنشین از این گروه به دست خودش است.

آرش برهانی، بازیکن سابق استقلال اما درباره عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت وگویی با سایت فدراسیون انجام داد.

برهانی درابتدا گفت: استقلال در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا زیبا و البته هدفمند بازی کرد. آمار گلزنی این تیم به خوبی نشان می دهد که آنها فوتبالی هجومی را به نمایش گذاشته اند و طرفداران هم از این مساله راضی هستند.

برهانی درباره یکی از مهم ترین فاکتورهای رسیدن به موفقیت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز اظهار کرد: در تورنمنت هایی که هر سه روز یک بار بازی سنگین و با کیفیت جام باشگاه های آسیا برگزار می گردد این است که تیم ها بتوانند خوب و سریع خودشان را ریکاوری نمایند. شرط موفقیت این است که هر تیم بتواند با ریکاوری مناسب بازیکنانش را در شرایطی خوب و شاداب درزمین مسابقه داشته باشد. به نظر من استقلال در این موضوع بد عمل نکرده است. البته عالی نبود چون در بازی اخیر مقابل الاهلی ما شاهد این بودیم که چند نفر از بازیکنان شادابی و آمادگی لازم را نداشتند و این مساله به کل تیم القا شده بود و در تمام کارهای تیمی استقلال به چشم می آمد.

وی اضافه کرد: من شخصا امیدوارم روز آخر با ریکاوری خیلی خوب در کنار یک نمایش خوب و زیبا با برد استقلال مقابل الشرطه عراق همراه گردد و آنها نتیجه مورد نظر را برای صعود به عنوان صدرنشین بگیرند. این اتفاق با کوشش و انگیزه ای که از بازیکنان در طول تورنمنت دیده ایم فکر می کنم می تواند محقق گردد. من برای استقلال و حتی سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم.

برهانی در خاتمه تاکید نمود: همان طور که می دانید شرایط جدول گروه استقلال هم شکل پیچیده ای دارد و سه تیم با هشت امتیاز سرنوشتشان در بازی آخر معین می گردد. البته استقلال با تفاضل گل بهتر صدرنشین است و باید تمام فکر و تمرکز و دقت خود را برای پیروزی مقابل الشرطه بگذارد. الشرطه بسیار از نظر فیزیکی خوب است و در بازی اول هم با اخراجی که دادند شیرازه این تیم از هم پاچید و نتوانستند بازی که مدنظرشان است را مقابل استقلال انجام بدهند. در همین بازی شب گذشته آنها الدوحیل را شکست دادند و این مساله نشان می دهد که به هیچ عنوان به خاطر قعرنشین بودن نباید آنها را دست کم گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 960

به "برهانی: استقلال در آسیا زیبا و هدفمند بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برهانی: استقلال در آسیا زیبا و هدفمند بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید