تور ارزان اروپا: به کوشش های مان برای عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می دهیم

به گزارش مجله ایرکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز پنجشنبه در نشستی با سفرای کشورهای عضو اتحادیه اروپا در آنکارا گفت: علیرغم بی عدالتی های زیادی که تحمل کردیم، اتحادیه اروپا همچنان اولویت راهبردی ترکیه است. به کوشش های مان در این راستا (پیرامون عضویت در این اتحادیه) ادامه خواهیم داد.

تور ارزان اروپا: به کوشش های مان برای عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می دهیم

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

رئیس جمهور ترکیه در این باره گفت: اتحادیه اروپا باید در سال 2022 با رهایی از رویکرد گذشته خود، قدم های جسورانه تری را در رابطه با ترکیه بردارد.

اردوغان ادامه داد: متاسفانه اتحادیه اروپا به شکل کورکورانه ای به عنوان سخنگوی طرف یونانی عمل می نماید و حقوق و قوانین تُرک های قبرس که بخشی جدایی ناپذیر از همان جزیره و منطقه هستند را نادیده گرفته است.

اشاره اردوغان به مناقشاتی است که با یونان و در پی آن فرانسه از بابت بهره برداری از منابع گاز طبیعی موجود در دریای مدیترانه شرقی دارد.

این در حالی است که اتحادیه اروپا هم با جانبداری از یونان، ترکیه را از بابت مناقشه مدیترانه شرقی مقصر می داند. در مقابل، آنکارا می گوید اتحادیه اروپا دچار نابینایی راهبردی شده و باید معقولانه رفتار کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1344

به "تور ارزان اروپا: به کوشش های مان برای عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: به کوشش های مان برای عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید