تاسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز فراوری صنایع دستی مشمول طرح تعویق 3 ماهه اقساط تسهیلات

به گزارش مجله ایرکا، بانک مرکزی مصادیق کسب و کار های متاثر از شیوع کرونا را که می توانند پرداخت اقساط خود را سه ماه به تعویق بیندازند، منتشر کرد.

تاسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز فراوری صنایع دستی مشمول طرح تعویق 3 ماهه اقساط تسهیلات

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، بانک مرکزی مصادیق کسب و کارهای متاثر از شیوع کرونا را منتشر کرد. بر این اساس این دسته از کسب و کارها مجاز خواهند بود در کنار اشخاص حقیقی که وام قرض الحسنه دریافت نموده اند، سه قسط اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 را نپردازند.

بر این اساس مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مجتمع های دنیا گردی و گردشگری، مهمان پذیرها، مهمانسراها، مسافرخانه ها، زائرسراها، مراکز بوم گردی، مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی و خدماتی بین راهی (و موارد مشابه به تشخیص وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی)، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مراکز و مجتمع های ورزشی و تفریحی و مراکز فراوری، توزیع و فروش صنایع دستی، مشمول امکان بهره مندی از تعویق پرداخت تسهیلات در اسفند 98 و دو ماهه اول سال 99 شده اند.

مراتب به قید فوریت به تمامی واحدهای بانک ها و مؤسسه اعتباری غیربانکی ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت دقیق به عمل می آید. همچنین اقساط وام های قرض الحسنه تمام اشخاص بدون قید و شرط به مدت سه ماه به تعویق خواهد افتاد و بانک ها موظف به اجرای این بخشنامه هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 190

به "تاسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز فراوری صنایع دستی مشمول طرح تعویق 3 ماهه اقساط تسهیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز فراوری صنایع دستی مشمول طرح تعویق 3 ماهه اقساط تسهیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید