تاکید بر تجمیع ظرفیت های فرابخشی برای توسعه گردشگری مذهبی

به گزارش مجله ایرکا، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، تاکید بر تجمیع ظرفیت های فرابخشی برای توسعه گردشگری مذهبی صورت پذیرفت.

تاکید بر تجمیع ظرفیت های فرابخشی برای توسعه گردشگری مذهبی

علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دیدار با علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تاکید بر بسترهای مساعد همکاری، وجود ظرفیت های متنوع در وزارت گردشگری و سازمان حج و زیارت را امکانی قابل اتکا به منظور توسعه گردشگری کشور بویژه در بخش گردشگری زیارتی و مذهبی مطرح نمود.

وی با اشاره به اینکه تجمیع ظرفیت های موجود و تقویت تعاملات فرابخشی در این حوزه امکان استفاده بیشتر از فرصت های موجود در بازارهای هدف گردشگری مذهبی را فراهم خواهد آورد، تاکید کرد: باز شدن مرزها و حرکت به سوی دوران پساکرونا سبب بروز زمینه های مساعد برای همکاری بیشتر می شود که بی شک ایجاد حداکثرسازی هماهنگی بین بخشی و اعتمادسازی مخاطبان در کنار تمرکز و فعال سازی بازارهای هدف این حوزه می تواند نقش موثری در رونق و شکوفایی این شاخه مهم از صنعت گردشگری کشور ایفا کند.

شالبافیان گفت: تداوم و حفظ فرایند رعایت شیوه نامه ها و ضوابط بهداشتی در تاسیسات گردشگری کشور و ایجاد محیط میزبانی امن، پیش شرط و لازمه رونق گردشگری مذهبی کشور بشمار می آید که این مهم با همکاری مستقیم وزارت گردشگری و سازمان حج و زیارت تسریع خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1210

به "تاکید بر تجمیع ظرفیت های فرابخشی برای توسعه گردشگری مذهبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر تجمیع ظرفیت های فرابخشی برای توسعه گردشگری مذهبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید