تفویض اختیارات صنایع دستی به ادارات استانی

به گزارش مجله ایرکا، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی از تفویض بخشی از اختیارات حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی به ادارات کل استان های کشور اطلاع داد و گفت: این تفویض اختیارات با هدف تمرکززادیی و تسهیل گری صورت گرفته است.

تفویض اختیارات صنایع دستی به ادارات استانی

به گزارش دنیای سفر پویا محمودیان شامگاه چهارم اسفندماه 1400 در حاشیه بازدید از بازارچه صنایع دستی واقع در کاروانسرای تاریخی گنجعلیخان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هنرمندان صنایع دستی استان کرمان بسیار خلاق، نوآور و توانمند هستند.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان نمود که تنوع بالای رشته ها در استان کرمان بسیار ارزشمند است و بایستی به طراحی محصولات توجه ویژه ای گردد و اضافه کرد: صنایع دستی کرمان سرشار از هنر، زیبایی و ذوق و سلیقه است.

او درباره احتمال ثبت شدن پنج شهر صنایع دستی استان کرمان در لیست شهرهای ملی گفت: مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان سعی نموده است که پرونده های این شهرها را دقیق و کامل تکمیل نمایند و بعلاوه کارشناسان و داوران نیز گزارشات مبسوطی ارایه داده اند و امیدواریم خبرهای خوبی برای اهالی هنرمند و هنردوست کرمانی داشته باشیم.

محمودیان آنالیز مسائل هنرمندان صنایع دستی را یکی دیگر از اهداف سفر خود به کرمان دانست و اعلام نمود: با همفکری، راهکارهایی برای حل مسائل اتخاذ خواهیم کرد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1359

به "تفویض اختیارات صنایع دستی به ادارات استانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفویض اختیارات صنایع دستی به ادارات استانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید