دالاس سرنوشت را به بازی هفتم کشاند، صعود پورتلند به نیمه نهایی

به گزارش مجله ایرکا، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای پلی آف بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز شنبه با برگزاری ملاقات حساس تیم های دالاس ماوریکس و سن آنتونیو اسپرز ادامه یافت که در انتها تیم دالاس با حمایت 20 هزار و 799 هوادارش در سالن امریکن ایرلاینز سنتر مقابل حریف قدرتمند خود پیروز شد و سرنوشت صعود را به جدال هفتم کشاند. مونتا الیس و درک نوویتزکی به ترتیب با 29 و 22 امتیاز بهترین بازیکنان تیم دالاس بودند. بدین ترتیب دو تیم در مجموع ملاقاتهای رو در رو به به تساوی 3 - 3 دست یافتند تا نبرد هفتم سرنوشت تیم صعود کننده را معین کند.

دالاس سرنوشت را به بازی هفتم کشاند، صعود پورتلند به نیمه نهایی

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

صحنه ای از بازی بامداد امروز تیم های دالاس ماوریکس و سن آنتونیو اسپرز

تیم بروکلین نتس هم در سالن بارکلیز سنتر شهر نیویورک میزبان تیم هوستون راکتس بود که با حساب 97 بر 83 این تیم را شکست داد. درون ویلیامز در این ملاقات با کسب 23 امتیاز نقش مهمی را در پیروزی تیم بروکلین ایفات کرد. این دو تیم نیز در خاتمه ششمین مسابقه در عدد 3 به تساوی رسیده اند و باید دید کدام تیم در جدال هفتم جواز صعود به مرحله بعد را کسب خواهد نمود.

اسلم دانک زیبای دیمار دروژان ستاره تورنتو رپتروز روی سبد تیم بروکلین نتس

در آخرین بازی بامداد امروز نیز تیم پورتلند بلیزرز میزبان هوستون راکتس بود که این بازی با فزونی 99 بر 98 پورتلند و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب همراه شد. لامارکوس آلدریج فوروارد تیم پورتلند با کسب 30 امتیاز نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کرد.

شادی دامیان لیلارد و رابین لوپز ستاره های تیم پورتلند پس از پیروزی مقابل هوستون راکتس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 208

به "دالاس سرنوشت را به بازی هفتم کشاند، صعود پورتلند به نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دالاس سرنوشت را به بازی هفتم کشاند، صعود پورتلند به نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید