دستمزد نجومی گل محمدی برای فصل بیستم لیگ برتر

به گزارش مجله ایرکا، لابد می دانید یحیی گل محمدی در زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد و پس از جدایی گابریل کالدرون آرژانتینی در یک انتقال جنجالی از شهرخودرو به پرسپولیس آمد. ای نکه بین طرفین، هنگام عقد قرارداد چه گذشته یک موضوع مجهول است. اما آن چه تعیین است زمانی که انصاری فرد، یحیی را به پرسپولیس آورد با او قراردادی 2 ساله و تا انتها لیگ بیستم امضا کرد.

دستمزد نجومی گل محمدی برای فصل بیستم لیگ برتر

براساس شنیده ها یحیی گل محمدی برای نیم فصل دوم لیگ نوزدهم که به قهرمانی پرسپولیس انجامید 2میلیارد و 250میلیون تومان دریافت نموده است. گویا قرارداد سرمربی پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت این تیم درلیگ بیستم نیز 5میلیارد و 500میلیون تومان تعیین و به امضای طرفین رسیده است.

با این وجود پس از خاتمه لیگ نوزدهم و دربی حذفی یحیی گل محمدی به وسیله مدیر برنامه هایش به باشگاه درخواست افزایش 2 برابری رقم قراردادش را داده است، موضوعی که هنوز سرمربی به صراحت درباره آن صحبت ننموده اما ظاهرا صحت دارد. البته مهدی رسول پناه سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس به بهانه نظارت سازمان بازرسی از انجام خواسته یحیی گل محمدی و مدیربرنامه هایش سرباز زد تا اختلاف میان این دو شروع گردد.

پرسپولیس به دوحه رفت و در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضوری مقتدرانه داشت در حالی که شکاف بین سرمربی و سرپرست باشگاه روز به روز بیشتر می شد.

این درحالی بود که باشگاه پرسپولیس با انواع و اقسام مسائل اقتصادی از جمله پرداخت بدهی سنگین برانکو و آپشن های قرارداد بازیکنان تیم در فصل گذشته درگیر بود و دست آخر هم به رغم موفقیت یحیی گل محمدی، سرپرست باشگاه به دستمزد سرمربی تیمش دست نزد تا این که مجبور به استعفا شد. رسول پناه رفت و جعفر سمیعی جانشین او شد تا دوباره درخواست کادرفنی پرسپولیس برای افزایش اقتصادی قراردادها مطرح گردد.

گرچه ابتدا همان حرف های مهدی رسول پناه تحویل یحیی گل محمدی و دستیارانش شد اما شنیدیم جعفر سمیعی هم بالاخره کوتاه آمده و راضی شده است رقم قرارداد مربیان تیمش را اضافه کند.

از قرار معلوم در میان مربیان پرسپولیس تنها رقم قرارداد کریم باقری تعیین و مناسب و 2میلیارد و 200میلیون تومان است. این درحالی است که سایر یاری های یحیی گل محمدی هنوز بر سر رقم جدید توافقی ننموده اند.

آخرین خبر از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که باشگاه قرار است به زودی رقم قرارداد مربیان پرسپولیس را بدون تمدید آن افزایش دهد.

نکته قابل تأمل رقم قرارداد خود یحیی گل محمدی است. شنیدیم مبلغ قرارداد سرمربی پرسپولیس نیز قرار است دو برابر شده و به 11میلیارد تومان برای فصل جاری برسد. بنا بر گفته مدیران پرسپولیس حساب این باشگاه خالی شده و تنها 7میلیون تومان در آن باقی مانده است! گفته می گردد بخش زیادی از پول اسپانسر برای لیگ بیستم هم پیش خور و صرف پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس شده است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 667

به "دستمزد نجومی گل محمدی برای فصل بیستم لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد نجومی گل محمدی برای فصل بیستم لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید