کاپیتان اولسان: خودمان را به بهترین شکل ممکن برای رویارویی با پرسپولیس آماده می کنیم

به گزارش مجله ایرکا، هافبک و کاپیتان تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی می گوید او و هم تیمی هایش خودشان را به خوبی برای تقابل با پرسپولیس در فینال مهمترین رویداد باشگاهی آسیا آماده می نمایند.

کاپیتان اولسان: خودمان را به بهترین شکل ممکن برای رویارویی با پرسپولیس آماده می کنیم

به گزارش خبرنگاران، جین هو شین کاپیتان تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی که سابقه بازی در تیم های قطر اس سی و السیلیه را دارد، با حضور در کنفرانس خبری پیش از ملاقات این تیم با پرسپولیس ایران در ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پس از مدت ها به قطر بازگشتم و حس تازه ای دارم. شهر دوحه خیلی تغییر نموده و بازی در اینجا حس و چالشی جدید برای من است.

وی اضافه کرد: صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا افتخاری برای ماست. رسیدن به فینال کار دشواری بود، از این رو خودمان را به بهترین شکل ممکن برای رویارویی با پرسپولیس آماده می کنیم. فردا هم سعی خواهیم کرد در بهترین شرایط فیزیکی و با تعهد بالای بازیکنان مان به قهرمانی برسیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی از ساعت 15:30 فردا (شنبه) به وقت تهران، در ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 در استادیوم الجنوب شهر دوحه قطر به مصاف هم می فرایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 732

به "کاپیتان اولسان: خودمان را به بهترین شکل ممکن برای رویارویی با پرسپولیس آماده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان اولسان: خودمان را به بهترین شکل ممکن برای رویارویی با پرسپولیس آماده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید