رونمایی از موبایل تاشو هواوی برای دومین بار به تاخیر افتاد

به گزارش مجله ایرکا، با وجود آن که هواوی از مدتی پیش برای رونمایی از گوشی تاشو خود تبلیغاتی گسترده به راه انداخته بود، اما به نظر می رسد این گوشی قرار نیست به زودی وارد بازار گردد.

رونمایی از موبایل تاشو هواوی برای دومین بار به تاخیر افتاد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از بیزینس اینسایدر، رونمایی از گوشی تاشو هواوی یک بار دیگر به تعویق افتاده است و این موضوع دو حدس عدم اطمینان از کیفیت محصول یا وسواس بیش از حد برای حذف هر نوع خطا را ایجاد می نماید.

از مدتی پیش حدس ها حکایت از آن داشت که گوشی تاشو هواوی در ماه سپتامبر رونمایی می گردد ، اما گزارشهای نو شرکت هواوی حکایت از آن دارند که احتمالا تا ماه نوامبر خبری از گوشی نو و تاشو هواوی نخواهد بود. حاکی از آن است که احتمالاً تا ماه نوامبر راه اندازی نخواهد شد.

این دومین باری است که هواوی انتشار گوشی تاشو خود را به تاخیر انداخته است. این گوشی تاشو با نام هواوی میت ایکس در دست انتشار است. این اطلاعات در خصوص تاخیر در یک رویداد مطبوعاتی در دفتر مرکزی این شرکت در شنزن چین منتشر شد. این دومین باری است که هواوی با تأخیر در انتشار میت ایکس رو به رو شده است

این تاخیر در حالی رخ می دهد که هواوی در فهرست سیاه تجارت در ایالات متحده قرار گرفته است و این بدان معناست که تلفن های هوشمند آینده هواوی قادر به استفاده از سیستم عامل اندروید گوگل نیستند که بیشتر تلفن های هوشمند را در سرتاسر دنیا قدرت می دهد.

از سوی دیگر هواوی با سامسونگ در حال رقابت است. آن هم در حال که سامسونگ نیز در نخستین ارائه خود با مشکلاتی روبرو شد و نتوانست از پس تعهدات خود بربیاید. باید دید هواوی می تواند رقیب مناسبی برای سامسونگ باشد یا خیر.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1513

به "رونمایی از موبایل تاشو هواوی برای دومین بار به تاخیر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از موبایل تاشو هواوی برای دومین بار به تاخیر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید