زهرا یزدانی: نتیجه کشتی بانوان تاریخی بود، برای باختن نجنگیدم

به گزارش مجله ایرکا، بانوی کشتی ایران می گوید دلیل ناراحتی اش هنگام توزیع مدال در مسابقات جهانی آلیش آسیب دیدگی از ناحیه چانه بوده است.

زهرا یزدانی: نتیجه کشتی بانوان تاریخی بود، برای باختن نجنگیدم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران در مسابقات دنیای با یک طلا، یک نقره، یک برنز و کسب 93 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و بانوان ایران در قزاقستان برای اولین بار در تاریخ مقام قهرمانی دنیا را به دست آوردند.

زهرا یزدانی کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم ایران در مسابقات دنیای بود که در صندلی سوم نهاده شد و به مدال برنز رسید. او در گفت و گو با خبرنگاران به قهرمانی تیم ملی بانوان آلیش ایران در دنیا اشاره نمود و گفت: برای اولین بار قهرمان دنیا شدیم که نتیجه ای تاریخی بود. کشتی گیران ایران در این مسابقات در حد توان از خود مایه گذاشتند. علاوه بر این برای اولین بار در بخش بانوان طلای دنیا را کسب کردیم که افتخار بزرگی است و به هانیه عاشوری(کشتی گیر طلایی ایران در قهرمانی دنیا) تبریک می گویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا این نتیجه می تواند باعث توجه بیشتر به کشتی بانوان گردد؟ بیان نمود: با نتیجه خوبی که در مسابقات دنیای گرفتیم شاید بتوانیم حمایت بیشتری را از طرف مسئولان نسبت به خود داشته باشیم.

کشتی گیر ایران در خصوص اینکه هنگام توزیع مدال چهره ای ناراحت داشت، گفت: هیچ کسی برای باختن به مسابقات دنیای نمی رود و من هم برای باخت کشتی نگرفتم. روی سکو ناراحت بودم اما نه خیلی زیاد. دلیل اینکه قیافه ای ناراحت داشتم این بود که از ناحیه چانه آسیب دیده بودم و چانه ام جابه جا شده بود. بعد از مسابقه هم باید بلافاصله روی سکو می رفتم و زمان رفتن به بیمارستان یا تزریق مسکن نداشتم اما بعد از اینکه از رو سکو پایین آمدم به پزشک مراجعه کردم.

یزدانی در خصوص پستی که صفحه شخصی خود منتشر و ابراز شرمندگی نموده بود، گفت : آن پست را به این دلیل گذاشتم که لیاقت مردم ایران و کشتی دوستان بیشتر از مدال برنز بود. همه از من انتظار مدال طلا داشتند که نشد اما قول می دهم درمسابقات بعدی حتما جبران کنم و مدالی را به دست بیاورم که لایق مردم کشورم باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 26

به "زهرا یزدانی: نتیجه کشتی بانوان تاریخی بود، برای باختن نجنگیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زهرا یزدانی: نتیجه کشتی بانوان تاریخی بود، برای باختن نجنگیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید