سامسونگ تاریخ رویداد مجازی MWC 2021 خود را اظهار داشت

به گزارش مجله ایرکا، پیش تر شنیده بودیم سامسونگ میخواهد سال جاری هیچ گونه رویداد حضوری نداشته و رویداد MWC را به صورت آنلاین برگزار کند که به نظر می رسد این موضوع درست باشد.

سامسونگ تاریخ رویداد مجازی MWC 2021 خود را اظهار داشت

چند هفته پیش اعلام شده بود سامسونگ میخواهد امسال رویداد MWC خود را به صورت آنلاین برگزار کند به این خاطر که شیوع ویروس کرونا باعث شده شرایط به گونه ای باشد که شرکت ها ریسک نکرده و سعی می نمایند رویدادهای خود را برای کاهش شیوع بیماری به صورت آنلاین برگزار نمایند.

البته این خبر فقط در حد یک شایعه بود چون به نظر می رسید ویروس کرونا در بسیاری از نقاط دنیا کنترل شده و قوانین سفت و سختی هم که در ابتدا اعمال شده بود دیگر وجود ندارد. اما خود سامسونگ امروز این خبر را که رویداد MWC به صورت آنلاین برگزار می گردد تأیید و اظهار داشت 28 ژوئن 2021 (7 تیر) این اتفاق خواهد افتاد. این مراسم به وسیله یوتیوب به صورت زنده پخش خواهد شد بدین ترتیب همه کاربران و علاقه مندان می توانند آن را مشاهده نمایند.

سؤالی که پیش می آید این است که در این رویداد چه خواهد گذشت؟ سامسونگ قصد رونمایی از چه محصولات یا سرویس هایی را دارد؟ آیا قرار است شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 باشیم؟ اما محصول سمت چپ تصویر بیشتر شبیه به لپ تاپ است تا گوشی هوشمند تاشو. از طرفی اگر این طور بود، رویداد باید آنپکد نام گذاری می شد. از سویی دیگر اگر به تصویر تیزر نگاهی بیندازیم می بینیم که تعدادی دستگاه به چشم می خورند؛ یعنی این رویداد احتمالا در رابطه با سخت افزار است.

مثلا تصویر بالا گلکسی S21 اولترا را در کنار ساعتی هوشمند نشان می دهد. محصولی شبیه به تبلت در سمت راست دیده می گردد که قلم S-Pen هم روی آن قرار گرفته است. در این لحظه می توان به تبلت های سری گلکسی تب S8 فکر کرد که پیش از این هم خبرهای زیادی در رابطه با آن ها شنیده بودیم و قرار بود در نیمه دوم امسال میلادی رونمایی شوند. قطعا می دانیم این محصول گلکسی نوت نیست چون پیش از این به صورت حتمی شنیده بودیم این گوشی ها امسال فراوری نخواهند شد چون سامسونگ نمی تواند به تعداد لازم تراشه پرچم دار مورد احتیاج را از تأمین نمایندگان دریافت کند.

از طرفی تصویر ساعت هوشمند هم می تواند نشان دهنده گلکسی واچ 4 و واچ اکتیو 4 باشد که قرار است با سیستم عامل WearOS گوگل (با ترکیبی از قابلیت های خوب و کاربردی سیستم عامل تایزن سامسونگ) و پردازنده 5 نانومتری کم مصرف و قدرتمند راهی بازار شوند.

همان طور که گفته شد اصلا تعیین نیست آیا در این رویداد شاهد رونمایی از محصولات سخت افزاری تازه خواهیم بود یا خیر. سامسونگ معمولا گلکسی ها را در رویدادی تحت اسم آنپکد رونمایی می نماید بنابراین می توان به این فکر کرد که شرکت کره ای میخواهد در این رویداد از فناوری ها و نوآوری های تازهی که میخواهد طی سال های آینده در محصولاتش پیاده کند حرف بزند. مثلا از همکاری خود با گوگل در طراحی سیستم عامل تازه WearOS که اکنون به ترکیبی از سیستم عامل گوگل و تایزن بدل شده است صحبت کند.

به احتمال بسیار فراوان این رویداد مقدمه ای خواهد بود برای رویداد آنپکد اصلی سامسونگ که گفته می گردد در تاریخ 3 آگوست شاهد برگزاری آن خواهیم بود (12 مرداد امسال). با توجه به خبرها و شایعه های مختلف، در این تاریخ شاهد رونمایی از گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 خواهیم بود و بعلاوه ساعت های هوشمند گلکسی واچ 4 و واچ اکتیو 4 هم این دو محصول را همراهی خواهند کرد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1049

به "سامسونگ تاریخ رویداد مجازی MWC 2021 خود را اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تاریخ رویداد مجازی MWC 2021 خود را اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید