شیرآلات آشپزخانه لوکس در طرح های جدید و پرطرفدار سال 2021

به گزارش مجله ایرکا، در ابتدای سال 2021 نمایشگاه شیرآلات آشپزخانه لوکس و مدرن به شکل مجازی در آمریکا برگذار شد که در آن تعدادی از بهترین برندهای تولید کننده شیرآلات ظرفشویی آشپزخانه، طرح های جدید و پرطرفدار خود را معرفی کردند. در این مطلب قصد داریم شما را با آخرین طرح های معرفی شده در این زمینه آشنا کنیم. لطفاً تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

شیرآلات آشپزخانه لوکس در طرح های جدید و پرطرفدار سال 2021

مدل های هوشمند تاچ لس و صوتی

شیرآلات هوشمند سنسوردار چند سالی هست که بین عموم مردم جهان محبوب شده اند. اما امسال برای اولین بار است که با شیرآلات صوتی و کنترل از راه دور آشنا می شویم. بخاطر همه گیری ناشی از بیماری کووید 19 نیاز به راه های ایمن تر برای باز و بسته کردن شیر آب در خانه بیش از پیش احساس می شود. شرکت های پیشرو در این زمینه مدل هایی را معرفی کردند که بدون نیاز به چرخاندن اهرم، یا حتی لمس قسمتی از شیر، فقط با حرکت دادن دست روبروی شیر آب ظرفشویی، باز و بسته می شوند. برخی شرکت های دیگر حتی فراتر از این رفته و علاوه بر سیستم تاچ لس، با صوت نیز کار می کنند. به عبارت دیگر برای باز و بسته کردن شیر آب فقط کافی است با پیام صوتی به آن دستور بدهید. البته تمام این شیرآلات در کنار تکنولوژی پیشرفته خود، همچنان سیستم ساده اهرمی را نیز دارند تا در همه حال قابل استفاده باشند.

از نکات جالب شیرآلات آشپزخانه لوکس، اتصال آنها به گوشی های هوشمند و تنظیم شدت و دمای آب بوسیله گوشی است، همچنین قابلیت باز و بسته کردن شیر آب از راه دور به کمک گوشی نیز امکان پذیر است. برای نصب این شیرآلات نیاز به خروجی برق نزدیک سینک ظرفشویی خود دارید چرا که تمام این مدل های هوشمند با کمک برق شهری کار می کنند.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

مزایا و معایب سینک ظرفشویی گرانیتی و معرفی طرح های جدید

شیرآلات جدا شو و انعطاف پذیر

شیر آب جدا شو که علم از درون شیر به بیرون کشیده می شود یکی از محبوب ترین طرح های شیر ظرفشویی در چند سال اخیر است. اما این محبوبیت باعث شده تا برندهای مطرح شیرآلات آشپزخانه به فکر طراحی مدل های لوکس تر و حتی کاربردی تر باشند. مدل هایی جدید به جای سیستم چفت شوند فنری، از سیستم آهنربایی استفاده می کنند که کار جدا و وصل کردن علم شیر را بیش از پیش ساده کرده است. همچنین طول و انعطاف پذیری این شیرآلات نیز بیشتر شده تا جایی که به بیرون از سینک ظرفشویی نیز می رسند. با این سیستم امکان استفاده شیرآلات آشپزخانه برای افراد سالمند و آنهایی که مسائل حرکتی دارند نیز راحت تر از گذشته خواهد شد.

شیرآلات دو رنگ

یکی از جدیدترین ترندهای روز در زمینه شیرآلات آشپزخانه لوکس، مدل های دو رنگ با دو جنس متفاوت هستند. این شیرآلات از ترکیب فلزات مختلف تهیه می شوند که ظاهری فوق العاده لوکس و لاکچری به شیر آب ظرفشویی می دهد. دو نمونه از طرح های محبوب که در زیر مشاهده می کنید از ترکیب فلزات پولیش خورده مثل کروم، نیکل، استیل و برنج تشکیل شده اند. مدل اول در پایین در قسمت بالایی شیر از فلز استیل و در قسمت پایین بدنه شیر روکش مات مشکی کروم استفاده می کند. آنهایی که خواستار طرح هایی گرم تر هستند، می توانند از شیرآلات لوکس مشکی طلایی استفاده کنند. فلز طلایی رنگ بکار رفته در این شیر از جنس فلز برنج بوده که درخششی طبیعی و بی نهایت زیبا دارد. ترکیب فلزات پولیش خورده با یکدیگر در شیر ایده جدیدی است که به سرعت در حال تبدیل شدن به ترند روز است.

25 مدل کاشی بین کابینتی مسی با طراحی جدید و بسیار خاص

شیرآلات مسی

مس یکی از فلزات گرانبها و البته کلاسیک و سنتی در بین عموم مردم جهان و بخصوص ایرانی هاست. امروزه در بین مردم کشورمان تمایل زیادی به استفاده از ظروف مسی وجود دارد. بنابراین چندان عجیب نیست که این فلز زیبا و ارزشمند به شیرآلات آشپزخانه لوکس و لاکچری نیز راه پیدا کند. ظاهر گرم شیرآلات مسی حال و هوای هر آشپزخانه را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

شیرآلات اهرمی جدید

بیشتر ما هنگام خرید بیشتر به لوله یا علم خود شیر یا رنگ آن توجه می کنیم و چندان طرح و شکل اهرم شیر برای مان مهم نیست یا در الویت انتخاب ما قرار ندارد. اما برندهای مطرح از این مورد نیز غافل نبوده و در طرح های جدید شیرآلات آشپزخانه لوکس، توجه زیادی به طراحی اهرم شیر و تعبیه کردن قابلیت های اضافه در آنها نشان داده اند. در شکل های زیر مدل هایی را مشاهده می کنید که جزئیات زیبا و جالبی را فقط در قسمت اهرم شیر نشان می دهند.

خیلی اوقات پیش می آید که تعیین شدت جریان آب برای شستن ظرف ها با اهرم، درست و به دلخواه انجام نشود. در چنین شرایطی وجود دکمه ای که خیلی سریع قدرت و شدت جریان آب را به اندازه 30 یا 50 درصد افزایش دهد خیلی کارآمد خواهد بود. مدل زیر دقیقا همین کار را می کند.

بیش از 30 مدل جدید سینک ظرفشویی گوشه ای روکار آشپزخانه

رنگ شیرآلات آشپزخانه

رنگ شیرآلات آشپزخانه یکی دیگر از عواملی است که در دکوراسیون آشپزخانه بسیار تاثیر گذار است. خانه دارها معمولا برای شیر ظرفشویی خود از رنگ های استیل، مشکی مات، طلایی و گاهی اوقات سفید استفاده می کنند. اما مدل های جدید و لوکس شامل رنگ های جذاب دیگری مثل قرمز، زرد، سبز و آبی نیز می شود. شکل های زیر نمونه ای از این مدل های مدرن و لوکس را نشان می دهد.

منبع: اتاق
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 839

به "شیرآلات آشپزخانه لوکس در طرح های جدید و پرطرفدار سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرآلات آشپزخانه لوکس در طرح های جدید و پرطرفدار سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید