عرضه بازی ارباب حلقه ها: گالوم با چند ماه تأخیر روبرو شد

به گزارش مجله ایرکا، شرکت نیکن (Nacon) ناشر بازی ارباب حلقه ها: گالوم (The Lord of the Rings: Gollum) خاطرنشان کرد که عرضه این بازی با تأخیر روبرو خواهد شد. هنوز تاریخ تازه عرضه اعلام نشده و تنها گفته شده که چند ماه دیرتر در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت. تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ این بازی هنوز معین نشده بود. حال معلوم نیست که این تأخیر روی آن نیز اثر خواهد داشت یا نه.

عرضه بازی ارباب حلقه ها: گالوم با چند ماه تأخیر روبرو شد

بازی گالوم از عناوین بسیار خاص این مدت است. برای تجربه این بازی شما باید هوادار مجموعه ارباب حلقه ها باشید. این کاراکتر نقش بسیار مهمی در مجموعه ارباب حلقه ها داشت و به همین علت بازی آن نیز می تواند جالب باشد. نکته اینجاست که این بازی بیشتر حالت داستانی داشته و شما باید کاملاً بی سر و صدا کار کنید.

اگر ظاهر گالوم را به یاد داشته باشید متوجه خواهید شد که چرا این بازی اکشن زیادی ندارد. گالوم دارای دو شخصیت بود. یکی خود گالوم و دیگری اسمیگل (Smeagol) که نام هابیت (Hobbit) او است. او در گذشته یک هابیت معمولی بوده که پس از بدست آوردن حلقه یگانه تبدیل به گالوم شده است. حال شما در نقش گالوم باید تصمیم بگیرید که در مواقع مختلف از کدام شخصیت خود استفاده می کنید.

شرکت سازنده بازی اعلام نموده که تمام کوشش خود را خواهد نمود تا برترین تجربه ممکن را به هواداران ارائه دهد. نکته اصلی اینجاست که ساخت این بازی هم تا حد زیادی عجیب است. به علت اینکه گالوم یک شخصیت جانبی بوده و استفاده از آن به عنوان کاراکتر اصلی چالش های زیادی خواهد داشت.

البته گالوم هم مانند کاراکترهای دیگر این مجموعه یک سفر طولانی را طی می نماید و زندگی پرفراز و نشیبی دارد. به همین علت اگر بازی خوب ساخته گردد می تواند موفقیت خوبی را کسب کند. بازی ارباب حلقه ها: گالوم برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1445

به "عرضه بازی ارباب حلقه ها: گالوم با چند ماه تأخیر روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازی ارباب حلقه ها: گالوم با چند ماه تأخیر روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید