عکس ، فحاشی عجیب ستاره منچسترسیتی به گواردیولا ، واکنش پپ به عصبانیت بازیکنش بعد از صعود به فینال

به گزارش مجله ایرکا، ستاره منچسترسیتی، شب گذشته از فریادها و توصیه های پپ گواردیولا در کنار زمین عصبانی شد و پاسخ سرمربی اش را داد.

عکس ، فحاشی عجیب ستاره منچسترسیتی به گواردیولا ، واکنش پپ به عصبانیت بازیکنش بعد از صعود به فینال

به گزارش خبرنگاران سیتی پیروز شد با نتیجه 0-4 در ملاقات برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان از سد رئال مادرید عبور کند و راهی ملاقات فینال گردد.

بازیکنان این تیم نمایش درخشانی را در استادیوم اتحاد و پیش چشم هوادارانی که برای تشویق این تیم سکوها را پر نموده بودند ارائه دادند و توانستند مدافع عنوان قهرمانی را در هم بکوبند.

در حالی که سیتی از تیم حریف پیش بود و صعودش به ملاقات فینال قطعی به نظر می رسید، گواردیولا از حفظ توپ دی بروینه به شدت عصبانی شد و از خواست که جریان بازی را آرام کند.

ما این هافبک بلژیکی به هیچ وجه از این رفتار سرمربی سیتی استقبال نکرد و در حالی که بسیار عصبانی و ناراحت به نظر می رسید رو به او فریاد زد: خفه شو، خفه شو!

گواردیولا پس از انتها بازی در تبادل نظر با موی استار درباره این صحنه گفت: وقتی 0-2 جلو بودیم، خیلی عجله می کردیم. پس از آغاز نیمه دوم بود که ایلکای گوندوغان توپی را از دست داد و کوین حرکاتی انجام داد که ضروری نبود. ما عجول بودیم، در حالی که درست باید برعکس عمل می کردیم. اما چنین اتفاقاتی طبیعی است. در مجموع بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1585

به "عکس ، فحاشی عجیب ستاره منچسترسیتی به گواردیولا ، واکنش پپ به عصبانیت بازیکنش بعد از صعود به فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، فحاشی عجیب ستاره منچسترسیتی به گواردیولا ، واکنش پپ به عصبانیت بازیکنش بعد از صعود به فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید