کلوپ حق دارد؛ برگزاری لیورپول-اتلتیکو جنایت بود

به گزارش مجله ایرکا، کارلو آنچلوتی هم معتقد است که در شرایط گسترش ویروس کرونا در اسپانیا و اروپا، ملاقات برگشت لیورپول و اتلتیکو نباید برگزار می شد.

کلوپ حق دارد؛ برگزاری لیورپول-اتلتیکو جنایت بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روز گذشته یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در یک مصاحبه به نکته جالبی اشاره نمود. اینکه شکست 2-3 تیمش برابر اتلتیکو در آنفیلد و حذف از لیگ قهرمانان، تحت تاثیر گسترش ویروس کرونا بود: یادم می آید که همه ما از شرایط ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان خبر داشتیم هر چند در انگلیس هنوز کسی زیاد به این مساله اهمیت نمی داد. من روز دوشنبه از خواب بیدار شدم و اخبار مادرید را خواندم که قرار شده مدارس و دانشگاه ها را تعطیل نمایند. در این شرایط فرایند آماده سازی تیم برای آن بازی خیلی عجیب شده بود.

من معمولا وقتی تیمم را آماده می کنم به اتفاقاتی که در اطرافم می افتد توجه نمی کنم و می توانم خودم و تیمم را از همه تاثیرات بیرونی ایزوله کنم ولی راستش را بخواهید آن شرایط خیلی سخت بود.

همان بازی که 11 مارس به انجام رسید، آخرین بازی لیورپول تا به اینجا بوده و سپس لیگ برتر انگلیس و تمامی رقابت های فوتبالی به حالت تعلیق در آمدند.

کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون هم با یورگن کلوپ موافق است. او به کوریره دلو اسپورت گفت: چند روز پیش با کلوپ صحبت کردم و باید بگویم که با حرف های او موافقم. برگزاری بازی لیورپول-اتلتیکو در آن شرایط، یک جنایت بود.

ما همگی در حال تجربه شرایطی هستیم که به آن عادت نداریم. مطمئن هستم که با از سرگیری فوتبال، دیگر هیچ چیز مثل قبل نخواهد بود و باید خودمان را با شرایط جدید وفق دهیم.

کارلتو ادامه داد: اینکه بازی ها چه زمانی دوباره آغاز خواهند شد و تاریخ های جدید چگونه خواهند بود، اصلا برایم اهمیت ندارند. در حال حاضر مهمتر از هر چیزی، سلامتی است. باور کنید که اصلا به آغاز دوباره فوتبال اهمیت نمی دهم. فوتبال فعلا آخرین چیزی است که مورد توجه من واقع شده است.

صحبت ها در خصوص کاهش دستمزدها و تعلیق شان در این شرایط به نظر من بی موقع است. اقتصاد جهان تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و سطح درآمد مردم نیز کاهش پیدا نموده. حق پخش تلوزیونی، پول بلیت ها، دستمزدها و همه چیز در فوتبال پس از از بین رفتن کرونا کاهش خواهد یافت چون از لحاظ مالی همه چیز تغییر پیدا نموده است. تکرار می کنم که فعلا مبارزه با کرونا اصل مهم است و قطعا اگر امکان ادامه لیگ ها مهیا گردد، همه راضی خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 241

به "کلوپ حق دارد؛ برگزاری لیورپول-اتلتیکو جنایت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ حق دارد؛ برگزاری لیورپول-اتلتیکو جنایت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید