عکس لو رفته از مادر و خواهران سام اصغری ! ، مادر جوانتر از همه حتی عروس سرشناس !

به گزارش مجله ایرکا، خبرنگاران: عکس مادر و خواهران خیلی جوان سام اصغری نامزد بریتی اسپییرز مورد توجه همه مخاطبان نهاده شد.

عکس لو رفته از مادر و خواهران سام اصغری ! ، مادر جوانتر از همه حتی عروس سرشناس !

سام اصغری بازیگر، مدل ایرانی در آمریکا است. سام اصغری علاوه بر بازیگری مربی بدن سازی است. سام اصغری با بریتنی اسپیرز، خواننده سرشناس ازدواج کرد. سام اصغری و بریتنی اسپیرز پس از 5 سال رابطه با همدیگر نامزد کردند. سام اصغری با خواننده زن مشهور ازدواج کرد.

به گزارش خبرنگاران، عکسی از مادر و 3 خواهر سام اصغری نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز در فضای مجازی منتشر شد که تعجب بسیاری از کاربران را به همراه داشت.

سام اصغری کیست؟

سام اصغری با نام کامل ساموئل اصغری بازیگر و مدل ایرانی امریکایی است. سام اصغری مقیم لس انجلس امریکا میباشد. سام اصغری مربی بدنسازی است و اخیرا به عرصه بازیگری و مدلینگ وارد شده است.

سام اصغری متولد سال 1372 در تهران است. سام اصغری مربی بدنسازی، بازیگر موزیک ویدئوها، کلیپ های تبلیغاتی و مدلینگ است. سام چندین سال است که به همراه خانواده خود به آمریکا مهاجرت نموده و در شهر لس آنجلس آمریکا زندگی می نماید. قد سام اصغری حدود 188 سانتی متر است و ظاهری کاملاً شرقی و اندامی تراشیده و ورزشکاری دارد. سام شخصیت بسیار مهربان و دوست داشتنی دارد و بعلاوه هوادار حقوق زنان است.

سام اصغری در گذشته کمی خجالتی بوده و اعتماد به نفس پایینی داشته است. اما پس از آغاز تمرینات ورزشی اعتماد به نفس او بسیار بیشتر شده و خجالتی بودن از خصوصیات اخلاقی او حذف شده است. در اپریل سال 2017 تصویر سام اصغری روی جلد مجله مرد آهنی چاپ شد و این موضوع جزو موفقیت های سام محسوب می گردد.

سام اصغری خواهری به نام فرزانه دارد که او نیز در لس آنجلس زندگی می نماید. خواهر سام بیشتر به نام فِی (Fay) معروف است فِی یک پرستار حرفه ای می باشد و بعلاوه در زمینه مد و فشن فعالیت دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1350

به "عکس لو رفته از مادر و خواهران سام اصغری ! ، مادر جوانتر از همه حتی عروس سرشناس !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس لو رفته از مادر و خواهران سام اصغری ! ، مادر جوانتر از همه حتی عروس سرشناس !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید