معضلات پسماند در اردبیل با جدیت رصد می گردد

به گزارش مجله ایرکا، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: حفاظت محیط زیست استان در خصوص مسأله مدیریت پسماند با جدیت معضلات موجود را رصد می نماید.

معضلات پسماند در اردبیل با جدیت رصد می گردد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، سعید شهند، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: حفاظت محیط زیست اساسا دستگاهی حاکمیتی و نظارتی است و بر فعالیت های اجرایی حوزه محیط زیست که در بخش های مختلف اتفاق می افتد، نظارت می نماید.

وی اضافه نمود: حفاظت محیط زیست استان اردبیل در خصوص مسأله مدیریت پسماند به جد معضلات موجود را رصد می نماید و در حال حاضر نیز شاهد فعالیت های چشمگیر در حوزه مدیریت پسماندهای عفونی و بیمارستانی در سطح استان اردبیل هستیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل اضافه نمود: اهداف، ماموریت ها و اقدامات سازمانی حفاظت محیط زیست استان اردبیل طی جلسات متعدد و بازدیدهای میدانی از مناطق تحت مدیریت، بازدید از پاسگاه های محیط بانی و رایزنی با مسئولان استان و شهرستان برای سال 99 تدوین شده که امیدواریم با کوشش و جدیت مجموعه محیط زیست استان گام اساسی در راستای حفاظت محیط زیست و بهبود شرایط برداریم.

شهند اظهار کرد : حفاظت از این مناطق و جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست بدون کوشش های شبانه روزی همکاران به ویژه محیط بانان امکان پذیر نیست.

وی گفت: خوشبختانه در سال 98 تعداد 8 نفر نیروی انسانی از جمله 4 محیط بان به مجموعه حفاظت محیط زیست استان اضافه شده است و امیدواریم در صورت کسب مجوزهای لازم در سال 99 نیز استخدام نیروهای جدید را داشته باشیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در ادامه اضافه نمود: همزمان با سراسر کشور، کارکنان حفاظت محیط زیست استان نیز با اهدای یاری های نقدی و غیرنقدی در طرح یاری مومنانه مشارکت کردند و در روزهای آینده نیز این یاری ها همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 337

به "معضلات پسماند در اردبیل با جدیت رصد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معضلات پسماند در اردبیل با جدیت رصد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید