هری پاتر با بازیگران تازه می آید

به گزارش مجله ایرکا، سامانه نمایش آنلاین HBO به صورت رسمی از ساخت یک مجموعه سریال بر اساس داستان های هری پاتر نوشته جی. کی. رولینگ اطلاع داد.

هری پاتر با بازیگران تازه می آید

به گزارش خبرنگاران، کمپانی برادران وارنر دیسکاوری در یک نشست خبری با روزنامه نگاران و سرمایه گذاران اظهار داشت که دو سامانه نمایش آنلاین HBO Max و Discovery+ رسما در یک سرویس تازه با نام Max ترکیب می شوند و سریال تازه هری پاتر نیز که به صورت رسمی خبر ساخت آن تائید شد از این سامانه عرضه می گردد.

اولین خبرهای ساخت سریال هری پاتر بر اساس رمان های محبوب نوشته جی. کی. رولینگ پیش تر مطرح شده بود که حالا به صورت رسمی تائید شده است.

هر فصل این سریال بر اساس یکی از کتاب های مجموعه رمان های هری پاتر ساخته می گردد و کمپانی برادران وارنر دیسکاوری سریال را به عنوان سریالی با طول مدت یک دهه توصیف نموده که بازیگران کاملاً تازهی در آن حضور خواهند داشت.

کیس بلویز مدیر محتوای HBO و Max بیان نمود: هری پاتر یک پدیده فرهنگی است و واضح است که چنین عشق و عطش بی پایانی برای دنیای جادوگران وجود دارد. با مشارکت کمپانی برادران وارنر و جی. کی. رولینگ، این سریال تازه عمیقاً در هر یک از کتاب های نمادینی که هواداران در تمام این سال ها از آن لذت برده اند، غوطه ور خواهد شد.

هری پاتر در طیف گسترده ای از رسانه ها بسیار محبوب است. اولین کتاب از این مجموعه با عنوان هری پاتر و سنگ جادو در ابتدا در سال 1997 منتشر شد و آخرین کتاب با نام هری پاتر و یادگاران مرگ نیز در سال 2007 انتشار یافت.

علاوه بر کتاب های هری پاتر که هر کدام پرفروش بودند، هشت فیلم هری پاتر تا به امروز ساخته شده که مجموعا بیش از 7.7 میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشته اند. بعلاوه مجموعه فیلم جانوران شگفت انگیز، پارک های موضوعی، اسباب بازی ها و بازی های ویدئویی از جمله بازی تازه میراث هاگوارتز بر اساس این داستان ها راه اندازی شده است،

نمایش پیروز هری پاتر و کودک نفرین شده نیز در برادوی به روی صحنه رفت که دنباله ای برای این مجموعه کتاب است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1568

به "هری پاتر با بازیگران تازه می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هری پاتر با بازیگران تازه می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید