پاییزگردی بچه ها و دانش آموزان در کاخ مروارید

به گزارش مجله ایرکا، خبرنگاران: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: جشنواره گردشگری کودک و دانش آموز تا 30 آذرماه همه روزه از ساعت 10 تا 19 در محوطه کاخ مروارید مهرشهر کرج میزبان بازدیدکنندگان است.

پاییزگردی بچه ها و دانش آموزان در کاخ مروارید

به گزارش ایکنا، فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از برگزاری جشنواره گردشگری کودک و دانش آموز در کاخ مروارید اطلاع داد و گفت: این جشنواره که به تازگی فعالیت خود را شروع نموده در دو بخش کودک و خانواده و دانش آموزی برگزار می گردد که در فاز اول نمایشگاه سوغات، صنایع دستی و بازی و تفریح برای بچه ها برپاست و از چهارم آذرماه با شروع هفته پژوهش وارد فاز گردشگری دانش آموزی می گردد.

وی اضافه کرد: در این بخش علاوه بر فضای نمایشگاهی، فضای کارگاهی هم برای تورهای دانش آموزی دایر است که با انواع صنایع دستی استان های مختلف با آموزش مربیان این رشته ها در کارگاه ها از نزدیک آشنا می شوند. موارد دیگری از جمله استیج فریاد شادی برنامه های شاد و متنوعی را برای بچه ها فراهم نموده است.

محمدی با اشاره به اینکه معرفی جاذبه های گردشگری البرز و ایران به صورت ویدئو پروژکتور و تصاویر صورت می گیرد، اعلام کرد: هدف این است که بچه ها به همراه خانواده و بعلاوه دانش آموزان در این فضا با انواع صنایع دستی و جاذبه های گردشگری آشنا شوند و محوطه کاخ مروارید نیز با دارا بودن فضای سبز وسیع و دریاچه بزرگ امکان گردش و اوقات خوش را برای بچه ها و خانواده ها فراهم می آورد.

این مسئول گفت: این نمایشگاه تا 30 آذرماه همه روزه از ساعت 10 تا 19 در محوطه کاخ مروارید مهرشهر کرج برپاست.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 2 آذر 1401 بروزرسانی: 2 آذر 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1504

به "پاییزگردی بچه ها و دانش آموزان در کاخ مروارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاییزگردی بچه ها و دانش آموزان در کاخ مروارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید