پسر فردین؛ جوینده طلا ، امیدهای درستکار؛ شانس اصلی قهرمانی

به گزارش مجله ایرکا، روز دوم مسابقات امیدهای جهان امروز با حضور 5 کشتی گیر ایرانی پیگیری خواهد شد.

پسر فردین؛ جوینده طلا ، امیدهای درستکار؛ شانس اصلی قهرمانی

به گزارش خبرنگاران آنلاین، مسابقات امیدهای دنیا در رشته کشتی آزاد در روز دوم با رقابت های نمایندگان ایران در اوزان61، 74، 86، 92و125کیلوگرم برگزار خواهد شد. شاگردان درستکار در این رقابت ها شانس اصلی قهرمانی به شمار می روند و همین مسئله باعث شد تا مروری بر شرایط آنها داشته باشیم. پیش تر فرنگی کاران با اقتدار و پیش از اتمام مسابقات پیروز شدند روی سکوی نخست دنیا در رده امیدهای دنیا قرار گیرند.

kg 61 / حبیب زاده جوان

آرمین حبیب زاده 19 ساله و دارنده مدال نقره جوانان دنیا، ملی پوش ایران در وزن 61 کیلوگرم خواهد بود. او پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف آسیل آیتاکین از قزاقستان خواهد رفت. در این وزن 20 کشتی گیر در جدول حضور دارند که با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

kg 74 / فیروزپور باتجربه

محمدصادق فیروزپور دارنده مدال نقره امیدهای دنیا در سال گذشته که حدود 2ماه پیش پیروز شد در بازی های کشورهای اسلامی به مدال نقره برسد، در وزن 74 کیلوگرم ملی پوش ایران است. فیروزپور در دور نخست به مصاف آتامیرات چارلیف از ترکمنستان خواهد رفت و درصورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با عصمت جیتفجی از ترکیه مبارزه می کند.

kg 86 / سودای کسب طلا

سجاد غلامی سال گذشته در مسابقات امیدهای دنیا به مدال نقره رسید و حالا در آخرین سال حضور در رده امیدها برای رسیدن به مدال طلا تلاش خواهد کرد. ملی پوش ایران در وزن 86 کیلوگرم، در دور اول با ترنت هیدلای از آمریکا مبارزه می کند و درصورت پیروزی در دور دوم به مصاف نورتیلیک کاریپبایف از قرقیزستان خواهد رفت. در وزن 86 کیلوگرم 24 کشتی گیر در جدول حضور دارند.

kg 92 / فیروزپور کوچک

برادر کوچک محمدصادق، امیرحسین فیروزپور20 ساله، ملی پوش وزن 92 کیلوگرم ایران است. او 2 مدال طلای جوانان دنیا را دارد و یکی از امیدهای کسب طلا در این مسابقات است. در وزن امیرحسین 19نفر حضور دارند و حریف فیروزپور در دور اول رضابک آیتموخان از قزاقستان است و برنده با ادلان ویسخانوف از فرانسه کشتی می گیرد.

kg 125 / جوینده طلا

امیررضا معصومی دارنده مدال طلای نوجوانان و جوانان دنیا، در وزن 125 کیلوگرم ملی پوش ایران است. او در دور اول با آدیل میسیرجی از ترکیه پیکار می کند و درصورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف جونووان اسمیت از پورتوریکو و میلان کورسوگ از مجارستان خواهد رفت. در دسته فوق سنگین 16 کشتی گیر در جدول حضور دارند.

مسابقات از ساعت 12به وقت ایران در 5 وزن دوم برگزار خواهد شد و همچنین کشتی گیران حاضر در رقابت های رده بندی و فینال 5 وزن نخست از ساعت 19:30روی تشک خواهند رفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1492

به "پسر فردین؛ جوینده طلا ، امیدهای درستکار؛ شانس اصلی قهرمانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "پسر فردین؛ جوینده طلا ، امیدهای درستکار؛ شانس اصلی قهرمانی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر فردین؛ جوینده طلا ، امیدهای درستکار؛ شانس اصلی قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید