پنجاه شرکت برتر بیمه اتکایی در سال 2019 معرفی شدند

به گزارش مجله ایرکا، موسسه رتبه بندی ای ام بست(AM Best) پنجاه شرکت برتر بیمه اتکایی را در سال 2019 معرفی کرد.

پنجاه شرکت برتر بیمه اتکایی در سال 2019 معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از سایت اطلس مگزین، موسسه رتبه بندی بیمه ای ای ام بست گفت، شرکت سوئیس ری(Swiss Re) برای دومین سال متوالی در جایگاه اول شرکت های بیمه اتکایی جهان به لحاظ تولید حق بیمه قرار گرفت.

این شرکت سوئیسی در سال 2019 در مجموع بیش از 42 میلیارد دلار حق بیمه ناخالص تولید کرده است که با رشدی 16 درصدی نسبت به سال 2018 همراه بوده است.

در این گزارش آمده است این رشد ناشی از عملکرد این شرکت در شاخه بیمه های غیر زندگی در قاره آمریکای شمالی و منطقه اما(EMEA) شامل اروپا، خاورمیانه و آفریقا، است. پورتفوی حاصل از این دو منطقه 25 درصد از درآمد سوئیس ری را تشکیل می دهند.

در این رده بندی مونیخ ری(Munich re) با تولید حدود 38 میلیارد دلار حق بیمه در جایگاه دوم و هانوور راک(Hannover Rück) با تولید بیش از 25 میلیارد دلار حق بیمه در جایگاه سوم قرار دارند.

این گزارش می افزاید که 10 بیمه گر اتکایی نخست جهان در مجموع 69 درصد از تولید حق بیمه در جهان را از آن خود کرده اند.

شرکت های بیمه اتکایی اسکور(SCOR)، برکشایرهاتاوی(Berkshire Hathaway)، لویدز(Lloyds)، چاینا ری(China Re)، گروه بیمه اتکایی آمریکا(Reinsurance Group of America)، |گریت وست لایف کو(Great West Life Co) و پارتنر ری(PartnerRe)، در رده های بعدی چهارم تا دهم این فهرست قرار دارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 574

به "پنجاه شرکت برتر بیمه اتکایی در سال 2019 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجاه شرکت برتر بیمه اتکایی در سال 2019 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید