پیروزی تنیسورهای برتر در دور نخست تنیس اپن استرالیا

به گزارش مجله ایرکا، نواک جوکوویچ و اشلی بارتی مدافع های عنوان قهرمانی تنیس اپن استرالیا با شکست حریفانشان به دور دوم صعود کردند.

پیروزی تنیسورهای برتر در دور نخست تنیس اپن استرالیا

به گزارش خبرنگاران، بامداد دوشنبه تنیس اپن استرالیا 2020 شروع شد و شانس های قهرمانی توانستند با پیروزی دور نخست را پشت سر بگذارند. در مهمترین بازی بخش مردان نواک جوکوویچ، بخت نخست قهرمانی برابر یان لنارد اشتروف نهاده شد و 3 بر یک پیروز شد. مرد شماره دو دنیا در ست اول به سختی حریف آلمانی اش را با نتیجه 7 بر 6 شکست داد اما در ادامه به راحتی 6 بر 2 پیروز شد. با این حال ست سوم را با نتیجه مشابه واگذار کرد تا بازی در ست چهارم ادامه پیدا کرد. اشتروف در این ست ضعیف حاضر شد و 6 بر یک بازنده شد.

پیش از این ملاقات استفانوس سیتسیپاس به مصاف سالواتوره کاروسو ایتالیایی رفت و 3 بر صفر پیروز شد. مرد شماره شش دنیا ست های اول تا سوم را به ترتیب با نتایج 6 بر صفر، 6 بر 2 و 6 بر 3 به نفع خود به سرانجام رساند.

در روز نخست نیشیکوا، پیا، کری، باره، فوکسوویچ، فدرر، دیمیتروف و کلشریبر هم با پیروزی برابر حریفانشان به مرحله بعد صعود کردند.

در بخش بانوان اشلی بارتی، بانوی شماره یک دنیا و مدافع عنوان قهرمانی توانست سورنکو را 2 بر یک شکست دهد. تنیسور استرالیایی ست اول را 7 بر 5 بازنده شد اما در دو ست دیگر با نتایج مشابه 6 بر یک پیروز شد تا به مرحله بعد راه پیدا کند.

سرنا ویلیامز هم به راحتی پوتاپووا را 2 بر صفر شکست داد و به دور دوم صعود کرد. تنیسور آمریکایی در ست نخست 6 بر صفر پیروز شد و ست دوم را با نتیجه 6 بر 3 به نفع خود به سرانجام رساند.

از رقابت های جذاب این مرحله پیروزی کوکو گاف 15 ساله برابر ونوس ویلیامز بود. تنیسور جوان آمریکایی توانست حریف پرسابقه اش را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

نائومی اوساکا هم توانست برابر بوژوکووا 2 بر صفر پیروز گردد و به دور بعد راه یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 91

به "پیروزی تنیسورهای برتر در دور نخست تنیس اپن استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تنیسورهای برتر در دور نخست تنیس اپن استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید