پیگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی اولویت مهم وزارت مردم است

به گزارش مجله ایرکا، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ضرورت پیگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی و تبیین حقوق متقابل آن ها گفت: تقویت دانش و آگاهی عمومی و اختصاصی فعالین کارگری از مهمترین اولویت های شرکای سه جانبه در جهت توسعه کیفی این قشر است.

پیگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی اولویت مهم وزارت مردم است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در دیدار صمیمی با نمایندگان مجامع ملی و استانی سراسر کشور ضمن تاکید بر اهمیت توجه به مطالبات تشکل های صنفی گفت: این معاونت آمادگی خود را برای دریافت و پذیرش دیدگاه ها و نقدها و پیشنهادات تمام فعالین صنفی در راستای رفع مسائل جامعه کار و تولید کشور اعلام می دارد.

رعیتی فرد ضمن تاکید بر برگزاری جلسات مستمر شورای عالی کار گفت: امیدواریم در این شورا با بررسی مسائل کارگران و ارائه طرح ها و راهکار های عملی در رفع مسائل و تقویت به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

در ادامه این نشست سید محمد یار احمدیان رئیس هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران و عضو هیئت امنای تامین اجتماعی ضمن تشریح نوع فعالیت و سوابق و عملکرد گفت: این تشکل صنفی و ملی برای ایجاد بالندگی و تقویت مولفه های محیط کسب و کار کشور با رویکرد سه جانبه گرایی اعلام آمادگی می کند.

سید محمد یار احمدیان گفت: امیدواریم با تغییر شیوه و نگرش ها در جهت حفظ حقوق تشکل ها، شاهد برخورداری یکسان از جایگاه قانونی برای عموم فعالین این عرصه باشیم.

در این نشست، نمایندگان مجامع استانی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1235

به "پیگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی اولویت مهم وزارت مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی اولویت مهم وزارت مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید