کرونا و تام کروز درگیر شدند

به گزارش مجله ایرکا، کمپانی پارامونت احتمال می دهد برای نمایش دو سری جدید ماموریت غیرممکن یعنی قسمت های 7 و 8 با تاخیر روبرو گردد.

کرونا و تام کروز درگیر شدند

به گزارش خبرنگاران، مهر به نقل از ورایتی نوشت: پارامونت خاطرنشان کرد اکران 2 فیلم بعدی از مجموعه مأموریت غیرممکن تام کروز یعنی مأموریت غیرممکن 7 و مأموریت غیرممکن 8 با تأخیر راهی سینماها می گردد.

قرار بود قسمت هفتم 23 جولای 2021 اکران گردد که حالا چهار ماه دیرتر روی پرده می رود و 19 نوامبر 2021 اکران خواهد شد. قسمت هشتم هم قرار بود 5 آگوست 2022 راهی سینماها گردد که حالا اعلام شده 4 نوامبر 2022 اکران خواهد شد.

این فیلم ها نیز سرنوشت تقریباً همه فیلم های دیگر را پیدا نموده اند. این در حالی است که فیلم هفتم این مجموعه در ونیز ایتالیا در دست ساخت بود که با شیوع ویروس کرونا، کار نیمه کاره رها شد و معلوم نیست چه زمانی ساخت آن دوباره از سر گرفته می گردد.

پارامونت زمان های جدیدی برای فیلم های دیگرش نیز اعلام نموده که شامل تریلر روان شناسانه دنیا فردا با بازی کریس پرت هم می گردد که زمان اکرانش به 23 جولای 2021 موکول شده است.

کریستوفر مک کوری 2 فیلم بعدی مأموریت غیرممکن را کارگردانی می نماید. وی این مجموعه ملت سرکش را در سال 2015 و فال آوت را در سال 2018 کارگردانی نموده بود.

جدیدترین فیلم این مجموعه یعنی فال آوت پرفروش ترین فیلم این مجموعه هم شده بود و فروشی 790 میلیون دلاری را در باکس آفیس دنیای رقم زده بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 305

به "کرونا و تام کروز درگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا و تام کروز درگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید