گزارش تمرین استقلال، استارت استقلال با مجیدی و غیبت چند بازیکن، اهدای دسته گل به غفوری و تشویق معنادار حسینی

به گزارش مجله ایرکا، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی جهت شرکت در فصل نو مسابقات لیگ برتر فوتبال با حضور فرهاد مجیدی برگزار گردید.

گزارش تمرین استقلال، استارت استقلال با مجیدی و غیبت چند بازیکن، اهدای دسته گل به غفوری و تشویق معنادار حسینی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال برای حضور در بیست ویکمین دوره لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار گردید.

فرهاد مجیدی که حرف و حدیث های زیادی درباره ادامه همکاری او با استقلال مطرح شده بود، به همراه گابریله پین دستیار ایتالیایی اش در تمرین حضور یافت.

شماری از طرفداران استقلال در محل تمرین حضور داشتند و به تشویق فرهاد مجیدی، وریا غفوری، سیدحسین حسینی و ... پرداختند. دروازه بان استقلال در حالی با لقب عقاب آسیا مورد تشویق نهاده شد که شایعاتی مبنی بر بازگشت رشید مظاهری به استقلال مطرح شده بود.

طرفداران استقلال بعلاوه پس از حضور پین مربی استقبال ویژه ای از این مربی ایتالیایی کردند.

یکی از بانوان طرفدار استقلال به مناسبت تولد وریا غفوری، دسته گلی به کاپیتان استقلال اهدا کرد. در این لحظه غفوری به بعضی از طرفداران گفت تولدش در ماه آبان است نه شهریور!

با وجود توسعه ویروس کرونا و تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، محل تمرین امروز استقلال شرایط خوبی را نداشت و طرفداران با عدم رعایت فاصله گذاری با بازیکنان عکس سلفی می گرفتند.

در ابتدای تمرین، فرهاد مجیدی دقایقی برای بازیکنانش صحبت کرد. او حضور پین در ایران و تمرین استقلال را خوش آمد گفت و از بازیکنان خواست بدون توجه به حواشی روزهای گذشته تمرکز خود را برای آغاز مسابقات لیگ بگذارند.

علیرضا رضایی، محمدحسین مرادمند، سیداحمد موسوی، متین کریم زاده و امیرحسین حسین زاده غایبان تمرین امروز استقلال بودند. مرادمند که به بهانه پاس نشدن چک شخصی اش دیرتر به اردوی استقلال در امارات اضافه شده بود، تعیین نبود به چه دلیلی در تمرین شرکت نکرده است.

بازیکنان پس از صحبت های مجیدی به نرم دوی دور زمین مشغول شدند.

صالح مصطفوی مربی استقلال یکی دیگر از غایبان تمرین بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1145

به "گزارش تمرین استقلال، استارت استقلال با مجیدی و غیبت چند بازیکن، اهدای دسته گل به غفوری و تشویق معنادار حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تمرین استقلال، استارت استقلال با مجیدی و غیبت چند بازیکن، اهدای دسته گل به غفوری و تشویق معنادار حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید