مشتری 3، 5 میلیون یورویی برای مهاجم استقلال

به گزارش مجله ایرکا، به گزارش خبرنگاران، مقدار نوشت: حضور ناگهانی مهدی قایدی پس از خاتمه مرحله نخست انتخابی جام جهانی در امارات به همراه سردار آزمون به قدری بحث برانگیز بود که بسیاری از کارشناسان پیش بینی کردند قطعاً این سفر می تواند نشانه محرزی بابت خروج وی در خاتمه لیگ بیستم از لیگ ایران باشد.

مشتری 3، 5 میلیون یورویی برای مهاجم استقلال

تصاویر منتشر شده از سفر چند روزه قایدی به امارات حکایت از این داشت، سفر وی یک سفر تفریحی نبوده، اما با این حال نزدیکان استقلال مدعی شدند این بازیکن با هماهنگی فرهاد مجیدی به امارات سفر نموده است، اما حضور یک مدیر برنامه سرشناس در تصاویر منتشر شده در عکس های یادگاری این بازیکن نشان می داد اهداف دیگری پشت پرده این سفر قرار گرفته است.

با این وجود پس از بازگشت قایدی به تهران، علت سفر ناگهانی مهاجم استقلال به امارات از سوی استقلالی ها و شخص قایدی مسکوت باقی ماند، تا ابهامات در این رابطه باقی بماند.

حالا، اما با نزدیک شدن به خاتمه فصل شنیده می گردد، علت اصلی سفر قایدی به امارات یک پیشنهاد اغوانماینده برای این بازیکن از سوی یک باشگاه سرشناس حوزه خلیج فارس بوده است.

شنیده می گردد یک باشگاه متمول به وسیله یکی از ایجنت های شناخته شده که با بازیکنان ایرانی سالهاست همکاری دارد میخواهد با رقمی حدود 3/5 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرد تا قایدی فصل آینده با پیراهن این باشگاه به میدان برود.

ماجرا وقتی نزدیک به واقعیت به نظر می رسد که فرهاد مجیدی در جریان مصاحبه خود با رسانه های گروهی پس از پیروزی دربی موافقت تلویحی خود را با ترانسفر قایدی اظهار داشت و در این باره گفت:مانع پیشرفت وی نخواهد شد.

اما اتفاق عجیب اینجاست که گفته می گردد با وجود ارائه این پیشنهاد نجومی از سوی طرف مقابل، گویا رقم اعلام شده به باشگاه استقلال یک میلیون یورو کمتر از پیشنهاد اصلی است تا ابهامات در این باره افزایش یابد.

با این تفاسیر به نظر می رسد جدایی مهدی قایدی از استقلال قطعی است و مهاجم ملی پوش و جوان آبی ها با اتمام فصل جاری از جمع شاگردان مجیدی جدا خواهد شد تا به واسطه این انتقال عایدیی هنگفت به حساب باشگاه استقلال سرازیر گردد تا شاید آبی ها بتوانند پرونده های بین المللی خود را با این عایدی پرداخت نمایند و قدری از بحران اقتصادی فعلی رهایی پیدا نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1091

به "مشتری 3، 5 میلیون یورویی برای مهاجم استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتری 3، 5 میلیون یورویی برای مهاجم استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید