گوشی های ردمی 9A و 9C با قیمت باورنکردنی معرفی شدند

به گزارش مجله ایرکا، در حال حاضر شیائومی یکی از فعال ترین و قدرتمندترین شرکت ها در زمینه تولید و عرضه گوشی های میان رده، به خصوص میان رده های اقتصادی به شمار می رود. در سال های اخیر بیشتر گوشی های اقتصادی این شرکت توسط برند زیر مجموعه آن یعنی ردمی تولید شده است. زیر مجموعه شیائومی امروز از دو گوشی Redmi 9A و Redmi 9C با قیمت شگفت انگیز رونمایی کرد.

گوشی های ردمی 9A و 9C با قیمت باورنکردنی معرفی شدند

هفته گذشته زیر مجموعه شیائومی از میان رده Redmi 9 رونمایی کرده بود و حالا شاهد معرفی نسخه های ارزان قیمت تر آن با نام های Redmi 9A و Redmi 9C هستیم. در حال حاضر کمپانی ردمی جزئیات مربوط به معینات فنی دقیق این محصول را منتشر نکرده است، اما کلیات این دو گوشی از نظر سخت افزاری کاملاً معین است.

شرکت ردمی با انتشار پوستر تبلیغاتی در فیس بوک دو گوشی Redmi 9A و Redmi 9C را معرفی کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در پوستر تبلیغاتی ردمی، گوشی Redmi 9A به تراشه مدیاتک Helio G25 به همراه حافظه رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی 32 گیگابایتی مجهز شده است. ردمی در ساخت این محصول از صفحه نمایش 6.53 اینچی 720P با بریدگی ناچ استفاده کرده است.

Redmi 9A به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است؛ همچنین برای تامین انرژی مورد نیاز از باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی نیز استفاده می کند که برای چند روز این گوشی را روشن نگه می دارد. در این بین گوشی Redmi 9C نسخه قدرتمندتر این سری به شمار می رود.

ردمی در گوشی Redmi 9C از تراشه مدیاتک Helio G35 به همراه حافظه رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی 32 گیگابایتی استفاده کرده است. این محصول به صفحه نمایش 6.53 اینچی 720P با بریدگی ناچ مجهز شده و مانند نسخه 9A برای تامین انرژی به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. دوربین سلفی این محصول مانند نسخه 9A به سنسور 5 مگاپیکسلی مجهز شده است، اما ردمی در قسمت پشتی آن از ماژول دوربین اصلی سه گانه استفاده کرده است.

دوربین اصلی Redmi 9C به سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده است اما تا این لحظه اطلاعاتی در مورد سایر سنسورهای آن منتشر نشده است. در قسمت پشتی Redmi 9C شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت هستیم، در حالی که این سنسور از نسخه 9A حذف شده است. شرکت ردمی قصد دارد تا گوشی های Redmi 9A و Redmi 9C را با قیمت شگفت انگیز 85 و 100 دلار به بازار عرضه کند.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 450

به "گوشی های ردمی 9A و 9C با قیمت باورنکردنی معرفی شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "گوشی های ردمی 9A و 9C با قیمت باورنکردنی معرفی شدند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های ردمی 9A و 9C با قیمت باورنکردنی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید