آیا سفر به تفلیس از مد افتاده است؟ ، با چه پروازی به تفلیس برویم؟ (تور ارزان گرجستان)

به گزارش مجله ایرکا، به گزارش خبرنگاران، جالب است بدانید که تفلیس مشتق از واژهتْبیلی به معنای گرم منسوب به چشمه های آب گرم تفلیس است. با توجه به کم هزینه بودن نسبی تور تفلیس اینطور به نظر می رسید که این تور در میان ایرانی ها پرطرفدار باشد و یا به عبارت دیگر آژانس های گردشگری زیادی این تور را اجرا نمایند. با این فرض شرایط تورهای تفلیس آژانس های گردشگری را آنالیز کردیم، اما با اتفاق جالبی روبرو شدیم و آن این بود که از 7 آژانس مسافرتی مورد آنالیز، تنها دو آژانس تور تفلیس را برگزار می کردند. به نظر می رسد علت این اتفاق، تاثیر تحولات و مسائل مالی بر روند گردشگری باشد. شاید هم سفر به تفلیس در میان گردشگران ایرانی از مد افتاده است؟

آیا سفر به تفلیس از مد افتاده است؟ ، با چه پروازی به تفلیس برویم؟ (تور ارزان گرجستان)

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

سفر ارزان به تفلیس با 1 میلیون و 950 هزار تومان

نکته جالب توجه آن که آژانس هایی که تور تفلیس ارائه نمی کردند همه از آژانس های بزرگ و مطرح کشور هستند و بعضی از آن ها دلایلی از جمله لغو پیاپی پروازهای تهران به مقصد تفلیس و یا عدم صرفه مالی این تور را دلیل خارج شدن آن از سبد تورهای خود - البته فعلا - اعلام کردند.

آژانس ستاره ونک یکی از آژانس های گردشگری است که در حال حاضر برای مقصد تفلیس تورهایی را در حال انجام دارد. به گفته مسئولان این آژانس، برای 3 شب اقامت در تفلیس در یک هتل 4 ستاره باید هزینه ای به اندازه 2 میلیون و 800هزار تومان پرداخت گردد، اما اگر می خواهیم در هتل 5 ستاره دبیلت مور که مانند یک سفینه فضایی به نظر می رسد اقامت داشته باشیم باید مبلغ 5 میلیون و 930هزار تومان و برای هتل رادیسون بلو که لوکس تر است، 6میلیون و 100هزار تومان پرداخت کنید. تمامی تورهای تفلیس این آژانس با پرواز قشم ایر انجام می گردد و در ازای پرداخت مبالغ یاد شده می توانید از صبحانه رایگان هتل، ترانسفر فرودگاهی بهره ببرید. بعلاوه راهنمای گشت های خارجی نیز در تفلیس منتظر شما است که می توانید بر حسب علاقه تورهای گردشگری این شهر را از آن ها بخرید.

در تماس با آژانس گردشگری نادیا گشت با ارزان ترین تور برای این مقصد روبرو شدیم، توری که به مدت 3 شب و 4 روز در هتل 3 ستاره معمولی تنها با قیمت 1 میلیون و 950 هزار تومان و با پرواز قشم ایر برگزار می گردد. البته می توانید با پرداخت 3 میلیون و 750 هزار تومان در هتل پریفرنس یا پرداخت 5 میلیون و 950 هزار تومان در هتل بیلت مور اقامت داشته باشید. این آژانس نیز خدماتی مشابه آژانس قبلی به مسافران تفلیس ارائه می نماید.

پرواز با خطوط امارات به تفلیس صرفه ندارد

در میان این پرس و جوها به سراغ تفاوت قیمت پروازهای رفتیم و متوجه شدیم قشم ایر ارزان ترین پرواز را به تفلیس دارد، اما اگر می خواهید با پرواز ایران ایر به این شهر سفر کنید باید تنها دوشنبه یا پنجشه به سفر بروید و حدود 150 تا 300 هزار تومان بیشتر از پرواز قشم ایر هزینه کنید. مجریان این تور پیشنهاد می نمایند که برای این سفر دنبال پرواز با هواپیمایی امارات نباشید. به گفته آن ها پرداخت 2 تا 3 میلیون ما به التفاوت سفر با امارات ایرلاین به این شهر ارزان نیست و بهتر است این رقم را در سفرهایی با مدت زمان طولانی تر پرواز هزینه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1528

به "آیا سفر به تفلیس از مد افتاده است؟ ، با چه پروازی به تفلیس برویم؟ (تور ارزان گرجستان)" امتیاز دهید

1 کاربر به "آیا سفر به تفلیس از مد افتاده است؟ ، با چه پروازی به تفلیس برویم؟ (تور ارزان گرجستان)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا سفر به تفلیس از مد افتاده است؟ ، با چه پروازی به تفلیس برویم؟ (تور ارزان گرجستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید