اسکله تفریحی اهواز؛ یکی از جذاب ترین و مهم ترین تفریحات شهر، عکس

به گزارش مجله ایرکا، اهواز، مرکز استان خوزستان و یکی از زیباترین شهرهای جنوبی ایران است. اکثرا همه مردم اهواز را با تأسیسات عظیم صنعتی، شرکت های نفت و کارخانجات می شناسند.

اسکله تفریحی اهواز؛ یکی از جذاب ترین و مهم ترین تفریحات شهر، عکس

در حالی که، اهواز در عین این که یک شهر صنعتی عظیم محسوب می شود، دارای جاذبه های جهانگردی زیبا و فراوان است و جهانگردان زیادی برای کشف نقاط جذاب این شهر بلیط هواپیما می خرند.

اهواز دارای دو منطقه جلگه ای و کوهستانی است و آب و هوای گرم و نیمه بیابانی دارد. به همین سبب، اهواز تابستان بسیار گرمی تجربه می نماید و گاه در بعضی روزها دمای آن به پنجاه درجه بالای صفر نیز می رسد. جهانگردان معمولا برای لدت بردن از گشت و گذار در شهر اهواز و تجربه تفریحات شیرین شهر در فصل بهار و یا پاییز بلیط هواپیما اهواز می خرند. معمولا در این فصل ها دمای هوا بهتر و قابل تحمل است و گرمای اذیت نماینده شما را همراهی نمی نماید.

اسکله تفریحی اهواز

یکی از جذاب ترین و مهم ترین تفریحات شهر اهواز که جهانگردان آن را بسیار دوست دارند و لذت می برند، اسکله تفریحی اهواز است. اسکله تفریحی اهواز (Ahwaz recreational pier)، جایی است که برای جهانگردان امکان قایق سواری و دیگر تفریحات مهیج در رود کارون را مهیا کرده است. تمامی امکانات لازم برای گذراندن یک روز شیرین و به یادماندنی در اسکله تفریحی اهواز فراهم شده اند و جهانگردان یا مردم محلی می توانند با خودروی شخصی خود به اسکله تفریحی اهواز رفته و ساعات خوشی سپری نمایند.

امکانات اسکله تفریحی اهواز

در حال حاضر، اسکله تفریحی اهواز یکی از مهم ترین مکان های توریستی و تفریحی شهر اهواز به حساب می آید و از طرف جهانگردان داخلی و خارجی بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. از جمله امکانات سرگرم نماینده و جذابی که در اسکله تفریحی اهواز بر ای جهانگردان در نظر گرفته شده اند جت اسکی و قایق سواری هستند. بهره مند شدن از این امکانات آن هم در رود باصفای کارون بسیار لذت بخش است و قطعا یکی از فراموش نشدنی ترین خاطرات زندگی می شود. اسکله تفریحی اهواز در قسمت شرقی رودخانه رود کارون راه انداز شده و در جذب جهانگردان از سراسر ایران و جهان نقش بسیار مهمی بازی می نماید.

اسکله تفریحی اهواز، توسط استانداری استان خوزستان و همت و کوشش وی احداث گشت و بودجه قابل توجهی بابت راه اندازی آن در نظر گرفته شد. اگ در روزهای سرد سال دلتان هوس آب و هوای گرم جنوبی کند، بهتر است بلیط هواپیما اهواز را برای خود و خانواده بخرید و از جذابیت ها و آب و هوای دلگرم نماینده شهر اهواز بهره مند شوید.

موقعیت اسکله تفریحی اهواز

اسکله تفریحی اهواز، در شرق رودخانه کارون تأسیس شده و از موقعیت جغرافیایی و مکانی فوق العاده ای برخوردار است. طبق گفته های مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون، اسکله تفریحی اهواز با هدف جذب جهانگرد از سراسر ایران و دیگر کشورهای جهان تأسیس شده است. راه اندازی اسکله تفریحی اهواز می تواند در رونق بخشیدن به قطب جهانگردی اهواز و همچنین تأثیر گذاشتن بر اقتصاد منطقه و کشورمان بسیار موثر واقع شود. موقعیت مکانی اسکله تفریحی بسیار عالی است و در اطراف آن امکانات و خدمات متنوعو گوناگون در نظر گرفته شده اند.

مسئولین جهت جذب هر چه بیشتر جهانگرد و ایجاد رضایت در آن ها، امکانات تفریحی مختلفی در اسکله تفریحی اهواز فراهم کرده اند تا اوقات خوش و به یادماندنی برای تمام بازدید نمایندگان رقم بزنند. در رابطه با موقعیت جغرافیایی و مکانی اسکله تفریحی اهواز باید بگوییم که منطقه ای که اسکله تفریحی اهواز در آن واقع شده، بیشتر از دیگر مناطق جهانگردی موجود در اهواز مورد بازدید و استقبال قرار می گیرد.

اشتغال زایی در اسکله تفریحی اهواز

البته که تأسیس یک مکان جهانگردی و تفریحی باعث شکل دریافت مشاغل زیادی می شود. در تاسیس اسکله تفریحی اهواز نیز مسئولان به برنامه های مختلفی از جمله اشتغال زایی توجه فراوانی داشتند و پیروز شدند با راه اندازی این مکان تفریحی برای جوانان و افراد جویای کار در یافتن شغل مناسب یاری عظیمی بنمایند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در اسکله تفریحی اهواز برای 400 نفر زمینه شغلی مناسب فراهم گشته و افراد جویای کار می توانند برای اشتغال خود از ظرفیت پارکینگ اسکله تفریحی به تعداد 200 نفر بهره مند شوند و از این راه درآمد خوبی نصیبشان شود.

تفریحات اسکله تفریحی اهواز

در بازدید از اسکله تفریحی اهواز جهانگردان می توانند از تفریحات پرطرفدار و محبوب قایق سواری و جت اسکی استفاده نمایند. مسئولان قبل از راه اندازی اسکله تفریحی اهواز ظرفیت اسکله را برای فرهم کردن چنین تفریحاتی محاسبه کرده و در نظر گرفته اند. برای اسکله تفریحی اهواز حدود پنچاه قایق ماهیگیری و جهانگردی- تفریحی در نظر گرفته شده اند که اکنون نیز در حال فعالیت هستند.

گرچه در اسکله های تفریحی دیگر شهر اهواز نیز باتوجه به میزان ظرفیت اسکله، برای تفریحات آبی مختلف جهانگرد جذب می نمایند. برای کسانی که به تفریحات آبی چون قایق سواری و جت اسکی علاقه مند هستند، بازدید از اسکله تفریحی اهواز که ظرفیت مناسب جهت انجام این تفریحات را دارد، می تواند فرصت فوق العاده ای باشد.

امکانات رفاهی اسکله تفریحی اهواز

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم اماکن تفریحی و جهانگردی، امکانات و خدمات رفاهی متنوع و با کیفیت است. در اسکله تفریحی اهواز نیز توجه ویژه ای به امکانات رفاهی شده و سعی شده است تا با فراهم نمودن امکانات رفاهی مناسب رضایت کامل جهانگردان را جلب نمایند. در اسکله تفریحی اهواز رستوران های متعدد و متنوع افتتاح شده اند تا جهانگردان در بازدید از اسکله و بهره مندی از امکانات تفریحی اش، یک وعده غذای خوشمزه نیز نوش جان نمایند. همچنین، در اطراف اسکله تفریحی اهواز سرویس های بهداشتی تمیز و تازه ساخت وجود دارند که برای جهانگردان در نظر گرفته شده اند.

علاوه بر این، بازدید نمایندگان و جهانگردان از بابت پیدا کردن محل مناسب برای خودروهایشان هیچ نگرانی نداشته باشند. زیرا که پارکینگ اسکله تفریحی اهواز بسیار عظیم بوده و امکانات متنوعی نیز ارائه می دهد. بازدید نمایندگان می توانند خودروهایشان را در پارکینگ امن و قابل اطمینان اسکله تفریحی اهواز پارک کرده و از امکاناتش نیز استفاده نمایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 831

به "اسکله تفریحی اهواز؛ یکی از جذاب ترین و مهم ترین تفریحات شهر، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "اسکله تفریحی اهواز؛ یکی از جذاب ترین و مهم ترین تفریحات شهر، عکس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکله تفریحی اهواز؛ یکی از جذاب ترین و مهم ترین تفریحات شهر، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید