انتشار ویژه نامه اینترنتی قهرمان و علمدار در گیلان

به گزارش مجله ایرکا، خبرنگاران/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه در سالروز شهادت سردار املاکی ویژه نامه اینترنتی قهرمان منتشر می گردد، گفت: ویژه نامه علمدار نیز به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز در فضای مجازی منتشر می گردد.

انتشار ویژه نامه اینترنتی قهرمان و علمدار در گیلان

عبدالله پاکاری در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در آستانه سالروز شهادت سردار حسین املاکی در 9 فروردین ماه قرار داریم، اظهار کرد: یادواره سردار شهید حسین املاکی یکی از یادواره های محوری گیلان است.

وی از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت سالروز شهادت سردار املاکی در شبکه باران اطلاع داد و توضیح داد: در سالروز شهادت سردار املاکی ویژه نامه اینترنتی قهرمان شامل برگزیده مطالب پربیننده مرتبط با این شهید والامقام از جمله گزارش، گفت وگو و روایت های شفاهی را به وسیله سایت نوید شاهد گیلان به نشانی gilan.navideshahed.com تقدیم علاقمندان آن شهید می کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از لیلاکوه تا بانی بنوک، مروری بر زندگی، مصاحبه با همسر شهید، شهید املاکی در عملیات ها، به روایت شهید همدانی، معرفی کتاب، یاد و خاطره ها و گالری تصاویر، مجموعه فیلم ها و نرم افزار چندرسانه ای را از جمله بخش های ویژه نامه اینترنتی قهرمان دانست.

پاکاری همچنین از انتشار ویژه نامه علمدار به مناسبت فرارسیدن چهارم شعبان، سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز اطلاع داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامتی ایثارگران معزز و خانواده های آنها و پیشبرد اهداف سازمان های مرتبط با موضوع بهداشت درخصوص عدم برگزاری برنامه های تجمعی تا اطلاع ثانوی، بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نسبت به تهیه و فراوری ویژه نامه چندرسانه ای علمدار با موضوع روز جانباز اقدام نموده است.

وی با بیان اینکه ویژه نامه علمدار توسط معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان فراوری شده است، اضافه نمود: این ویژه نامه 10 فروردین ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت عباس(ع) در سایت نوید شاهد گیلان و پایگاه ایثار گیلان قابل دسترس خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با اشاره به تنوع ویژه نامه علمدار با موضوع جانبازان، توضیح داد: این ویژه نامه شامل فیلم، عکس، گالری تصاویر، نماهنگ، اینفوگرافی، مستند، معرفی کتاب و... از جانبازان گیلانی است و پوسترهای موضوعی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 234

به "انتشار ویژه نامه اینترنتی قهرمان و علمدار در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار ویژه نامه اینترنتی قهرمان و علمدار در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید