اولین وبینار یک هفته با سلول در دانشگاه خوارزمی برگزار می گردد

به گزارش مجله ایرکا، اولین سمپوزیوم یک هفته باسلول به وسیله شهر سلول دانشگاه خوارزمی و با همکاری دانشکده علوم زیستی شهریور ماه امسال به صورت مجازی برگزار می گردد.

اولین وبینار یک هفته با سلول در دانشگاه خوارزمی برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، طهماسب دبیر اجرایی سمپوزیوم یک هفته با سلول در باره این سمپوزیوم گفت: مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان البرز، رئیس دانشگاه خوارزمی، معاون پژوهشی، اعضای هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگران شنبه 20 شهریورماه از ساعت 9 الی 10:30 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

دبیراجرایی سمپوزیوم ادامه داد: این سمپوزیوم برای اولین بار و با هدف معرفی فعالیت ها و دستاورد های شهرسلولی از 20 تا 25 شهریورماه برگزار می گردد.

وی توضیح داد: در سال های آینده هم چنین گردهمایی هایی را با موضوع شهرسلولی برگزار خواهیم کرد.

برگزاری 6 کارگاه آموزشی با رویکرد سلول های بنیادی

فرزانه نجفی، دبیر علمی سمپوزیوم هم در مورد برنامه های سمپوزیوم گفت: دو سخنرانی کلیدی و چهار سخنرانی علمی- پژوهشی از برنامه های این گردهمایی است که دو سخنرانی کلیدی با عناوین شهرسلولی: اهداف و منظره ها و نقش شتاب دهنده در شهر سلول به وسیله محمد نبیونی، طراح شهر سلول و رئیس بنیاد نخبگان استان البرز و امیرحسین کارآگاه، مدیرعامل شتاب دهنده پرسیس ژن ارائه خواهد شد.

نجفی اضافه کرد: برگزاری 6 کارگاه آموزشی با رویکرد سلول های بنیادی از دیگر برنامه های این سمپوزیوم است که از 20 الی 25 شهریورماه از ساعت 15 الی 18 به صورت مجازی برگزار می گردد.

شرکت در وبینار برای عموم آزاد است

در ادامه طهماسبی در مورد نحوه شرکت در سمپوزیوم گفت: شرکت در این وبینار برای عموم آزاد است، و علاقه مندان می توانند به وسیله نرم افزار (Adobe connect) و یا لینک: https://vc.khu.ac.ir/rjw6utrgfa0j در این گردهمایی شرکت نمایند.

وی در مورد کارگاه ها آموزشی گفت: هزینه ثبت نام کارگاه ها برای دانشجویان دانشگاه خوارزمی 50 هزار تومان و دانشجویان دیگر دانشگاه ها 80 هزارتومان است. گفتنی است گواهی نامه معتبر از دانشگاه خوارزمی برای حضور در کارگاه صادر می گردد و متقاضیان برای شرکت در وبینار های کارگاهی می توانند لغایت تا 16 شهریورماه به وسیله لینک های ثبت نام اقدام نمایند. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1124

به "اولین وبینار یک هفته با سلول در دانشگاه خوارزمی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین وبینار یک هفته با سلول در دانشگاه خوارزمی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید