بازسازی واحدهای مسکونی دشتستان 75 درصد پیشرفت دارد

به گزارش مجله ایرکا، خبرنگاران: رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: بازسازی واحدهای مسکونی منطقه زلزله زده دشتستان 75 درصد و واحدهای تعمیراتی 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بازسازی واحدهای مسکونی دشتستان 75 درصد پیشرفت دارد

جهت دریافت خدمات قیمت بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران ازدشتستان، علیرضا تابش صبح امروز در بازدید از فرایند بازسازی منطقه زلزله زده دشتستان، با بیان اینکه زلزله دشتستان 7 آذر سال قبل خسارتی به دشتستان زد، اظهار کرد: این زلزله سبب وارد شدن صدماتی به واحدهای مسکونی، ابنیه های فنی و زیرساخت ها در بخش های مختلف شد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن پس از وقوع زلزله برای بازسازی و یاری به مردم وارد صحنه شد گفت: پس از وقوع زمین لرزه بلافاصله پس از حضور ریاست جمهوری در منطقه زلزله زده کار بازسازی که اکنون 10ماه از آن تاریخ می گذرد، شروع شد.

رئیس بنیاد مسکن کشور با اشاره به پیشرفت 75 درصدی بازسازی واحدهای مسکونی منطقه زلزله زده دشتستان گفت: فرایند پیشرفت کار بازسازی مناطق زلزله زده دشتستان به لحاظ مدت زمان، ایمن سازی و پیشرفت فیزیکی رضایت بخش است.

تابش، با بیان اینکه اکنون پیشرفت بازسازی واحدهای مسکونی منطقه زلزله زده دشتستان مطلوب است اضافه نمود: واحدهای تعمیراتی این منطقه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه برای یک هزارو800 واحد احداثی و دوهزار و300واحد تعمیراتی پفراینده تشکیل شده خاطر نشان کرد: برای تسریع در بازسازی این واحدها تسهیلاتی از بانک ها و بلاعوض از هیئت دولت تصویب شد و کار با نظارت نظام مهندسی و رعایت همه اصول و ضوابط فنی با مشارکت مردم اجرا شد.

رئیس بنیاد مسکن کشور از ایمن سازی واحدهای مسکونی خبرداد و گفت: بامشارکت مردم و برنامه ریزی صورت گرفته بزودی همه واحدهای آسیب دیده بازسازی و ایمن سازی می شوند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 245

به "بازسازی واحدهای مسکونی دشتستان 75 درصد پیشرفت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی واحدهای مسکونی دشتستان 75 درصد پیشرفت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید