تور دبی: با کودکتان این 10 کار هیجان انگیز را در دبی انجام دهید

به گزارش مجله ایرکا، دبی پر است از تفریح، شهر بزرگ و شلوغی است

کارهای زیادی در این سفر خانوادگی می توان انجام داد ، بنابراین وقت کافی برایش در نظر بگیرید و فقط بعنوان نقطه ترانزیت در نظر نگیرید. ما فقط 3 روز را در مرکز خرید گذراندیم.

تور دبی: با کودکتان این 10 کار هیجان انگیز را در دبی انجام دهید

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

دقیقاً چه کارهایی برای تفریح بچه های تان در دوبی می توانید انجام دهید؟ خوب ، کارهای بیشماری می گردد انجام داد، اینجا 10 کار معرفی می گردد که می توانید با این ها آغاز کنید.از آنجا که ما همه آنها را دوست داشتیم ترتیب خاصی برای این فهرست وجود ندارد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

1. کیدزانیا (Kidzania)

علاوه بر دیزنی لند، کیدزانیا محل مورد علاقه بچه های ما است.بعد از کوالالامپور خیلی دوست داشتیم ببینیم این محل در دوبی چطور است.در این شهر جادویی بچه ها فرصت پیدا کردند مشاغل مختلف از جمله: خلبانی، دکتری، آشپزی، نقاشی، آتش نشانی، آرایشگری و …را تجربه نمایند.

2. آکواریوم دوبی و باغ وحش زیردریا

آکواریومی به این بزرگی را تا حالا ندیده اید چون اینجا بزرگترین آکواریوم ساخته شده از صفحات شفاف اکریلیکی است که در آن انواع کوسه ، ماهی و سفره ماهی نگهداری می گردد. به وسیله تونلی که برای بازدیدنمایندگان ساخته شده می توان از نزدیک جهانی زیر دریا را دید. در بالای آکواریوم باغ وحش زیر دریا واقع شده است که در آنجا می توانید سمور های دست آموز نقاش ،حشرات جالب و پنگوئن های بازیگوش را ببینید.

3. جمهوری سگا (Sega Republic)

در استرالیا به این جور مکان ها تایم زون می گویند که بسیار شبیه چاکی چیز در آمریکا است فقط با این تفاوت که اینجا پیتزا ندارد. یک پارک موضوعی دو طبقه همراه با تعداد زیادی بازی های کامپیوتری. در اینجا یک زمین بازی بزرگ داخل سالن وجود دارد که کاملا برآن نظارت می گردد و بزرگترها می توانند در یک شبیه ساز با بچه ها مسابقه اتوموبیلرانی بدهند.

4. پیست اسکیت روی یخ دوبی

در بیابان های داغ دوبی می توانید یک واحه کوچک پیدا کنید. پیست اسکیت روی یخی که به مقدار پیست مسابقات المپیک است، برترین راه برای خنک شدن است. همراه با مربی های ماهر و رفقای پنگوئنی (وسیله هایی شبیه پنگوئن برای اسکیت کردن راحت تر بچه ها) همه می توانند سریع و راحت روی یخ اسکیت بازی نمایند.

5. فواره های دوبی

نمایش فواره های دوبی، در یک دریاچه مصنوعی اجرا می گردد که بالای بلندترین ساختمان جهان واقع شده است. در هنگام عصر هر نیم ساعت یکبار به مدت 10 دقیقه و هر روز 2 برنامه اجرا می گردد.

6. سینما ها

معمولاً یکی از کارهایی که در روزهای بارانی همراه با بچه ها می گردد انجام داد رفتن به سینماست، اما در دوبی یکی از کارهایی که دوست دارید برای فرار از گرمای 50 درجه بکنید ، همین رفتن به سینماست. سینماهای اینجا فوق مدرن هستند و بیشتر فیلم ها به زبان انگلیسی پخش می گردد.

7. نخل آتلانتیس

تعطیلات بدون پارک آبی معنا ندارد ، مخصوصاً در هوای گرم دوبی. این پارک آبی در نوک یک جزیره بزرگ مصنوعی به نام نخل واقع شده است. در این پارک سرسره های هیجان انگیز مختلفی از جمله (The Leap of Faith) وجود دارد که سر خوردن از یک ساختمان 9 طبقه به درون آب است و قسمت حمله کوسه ها که شما به سمت تالاب کوسه ها سر می خورید. این روز را می توانید با قسمت اسرار آمیزجهانی گمشده آتلانتیس که یک آکواریوم مجلل است به انتها ببرید.

8. سافاری صحرا

با بچه های بزرگ ، کوچک یا بدون بچه فرقی ندارد، شب فوق العاده ای برای همه خواهد بود. قبل از توقف در نقطه ای در وسط صحرا برای یک شام سنتی و یک نمایش تماشایی، یک سافاری به یادماندنی با ماشین های شاسی بلند در صحرای عربی را تجربه کنید.

9. ساحل

چه به سواحل جزیره مصنوعی نخل یا جهانی آتلانتیس بروید یا نوارساحلی طبیعی دوبی، از آفتاب روز لذت خواهید برد. بسیاری از سواحل هستند که هزینه ورودی دارند و امکاناتی از جمله کافه، لژ آفتاب و ورزش های آبی دارند. علاوه براین ها سواحل رایگان زیادی هم وجود دارند که در نزدیکی منطقه پیاده روی (The Walk) قرار دارند و در آن مجموعه ای از کافه ها ، آبمیوه فروشی ها، بستنی فروشی ها و همبرگرفروشی ها وجود دارد.

10. متروسواری

مترو دوبی با وجود گنبد های طلایی و قطارهای بدون راننده برای بچه ها مجذوب کننده خواهد بود. راستا جالبی است که منظره منحصر به فردی از دوبی را نشان می دهد و به وسیله آن می توانید به فروشگاه ها،سواحل و جزایر مصنوعی بروید. این 10 فعالیت تنها بخشی از کارهایی است که می توانید در شهر بزرگ دوبی انجام دهید. اگر خیلی علاقه به هوای گرم ندارید ، اشکالی ندارد، می توانید در فصل زمستان که هوا بهتر است به اینجا سفر کنید، اما من شخصاً در تمام طول سال هم مسئله ای ندارم. ساخت یک شهر مدرن و پر جنب و جوش در یک زمان کوتاه، شما را مجذوب خواهد نمود. اینجا واقعاً یک جای جادویی است. یک جای جادویی گرم.

منبع: travelwithbender.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1336

به "تور دبی: با کودکتان این 10 کار هیجان انگیز را در دبی انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: با کودکتان این 10 کار هیجان انگیز را در دبی انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید