بعضی طرح های خراسان رضوی پیشرفتی بیش از 80 درصد داشته است

به گزارش مجله ایرکا، خبرنگاران/خراسان رضوی سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: به طور کلی تنها حدود 10 درصد از طرح های در حال انجام در استان طی امسال بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بعضی طرح های خراسان رضوی پیشرفتی بیش از 80 درصد داشته است

علی امیدبخش در گفت وگو با خبرنگاران در مورد پیشرفت فیزیکی کل طرح های در حال انجام طی 10 ماه ابتدای امسال در خراسان رضوی اظهار کرد: طی این مدت از ابتدای امسال 4030 فقره جواز تاسیس در استان صادر شده است. طرح هایی که در این مدت پیشرفت کمتر از 20 درصد داشته ، 3711 مورد، طرح هایی که بین 20 تا 80 درصد پیشرفت داشته ، 357 فقره و تعداد طرح هایی که بیش از 80 درصد رشد داشته است نیز 43 مورد است.

وی اضافه نمود: بعد از آماده سازی این طرح ها و پس از آنالیز کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی پروانه بهره برداری برای این طرح ها صادر خواهد شد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اعلام کرد: مجموع اشتغال زایی پیش بینی شده برای این طرح ها 125 هزار و 518 نفر و اندازه سرمایه گذاری پیش بینی شده آن 133 هزار و 631 میلیارد تومان است. اندازه سرمایه گذاری برای این طرح ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6 درصد رشد داشته است.

امیدبخش درباره زمینه این طرح ها توضیح داد: این طرح ها در بخش صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، کانی های فلزی و غیرفلزی، نساجی و چرم، صنایع معدنی، پوشاک و... است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1400

به "بعضی طرح های خراسان رضوی پیشرفتی بیش از 80 درصد داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی طرح های خراسان رضوی پیشرفتی بیش از 80 درصد داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید