تور مجارستان: برترین رستوران های بوداپست مجارستان را بشناسیم

به گزارش مجله ایرکا، نمی گردد به مجارستان سفر کرد و از رستوران های بوداپست صرف نظر کرد، زیرا برترین جایی هستند که شما می توانید غذاهای خوشمزه و استثنایی مجارستانی را امتحان کنید. رستوران های بوداپست علاوه بر ارائه غذاهای خوشمزه، محیط های دوست داشتنی و جذابی دارند که می توانند اوقاتی فراموش نشدنی را برای شما رقم بزنید.

تور مجارستان: برترین رستوران های بوداپست مجارستان را بشناسیم

با ما سفر کنید و با تور مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

اگر دوست دارید در تور بوداپست به این رستوران های بوداپست سر بزنید و غذاهای مجارستانی را امتحان کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله سعی شده با استفاده از اطلاعات اهالی محلی بوداپست و بعلاوه تجربه راهنمایان خبرنگاران، بهترین رستوران های بوداپست مجارستان را برای شما معرفی کنیم.

فهرستی از بهترین رستوران های بوداپست

رستوران Stand25

رستوران Stand25 یکی از بهترین رستوران های بوداپست است که در منطقه یک (District I) بوداپست واقع شده است. این رستوران به وسیله دو سرآشپز حرفه ای و شناخته شده مجارستان به نام های Szabina Szulló و Tamás Széll مدیریت می گردد و از بهترین جاهایی است که می توانید غذاهای مجارستان را تجربه کنید.

اگرچه منوی این رستوران معمولا زود به زود تغییر می نماید، اما پیشنهاد می کنیم گولاش (goulash) و کسرول سیب زمینی (potato casserole) این رستوران را هرگز از دست ندهید. اصلی ترین علت تغییر منوی این رستوران، استفاده از محصولات فصلی و تازه است تا بتواند کیفیتی استثنایی را برای شما رقم بزند.

آدرس: 10 Attila út, I. kerület Budapest, 1013, Hungary

رستوران Cupákos

اگر در پی غذاهای خیابانی یا غذای محلی بوداپست را امتحان کنید، رستوران Cupákos از بهترین رستوران های بوداپست برای این تجربه است. این رستوران در مرکز شهر بوداپست قرار گرفته و یک بهشت فراموش نشدنی برای عاشقان غذاهای گوشتی است.

در این رستوران انواع مختلفی از غذاهای گوشتی با استفاده از مواد اولیه تازه و خوشمزه تهیه می شوند تا شما را شگفت زده نمایند. سوسیس های رستوران Cupákos از بهترین رستوران های بوداپست است و پیشنهاد می کنیم که سوسیس های سنتی آن را از دست ندهید.

اما این رستوران یک شعار جالب و خنده دار دارد: چنگال را زمین بگذارید و از دست هایتان بهره ببرید!

آدرس: 31 Dob utca, VII. kerület Budapest, 1074, Hungary

رستوران Babel

یکی دیگر از رستوران های بوداپست که می تواند حسابی شما را شگفت زده کند، رستوران زیبای Babel است. این رستوران با تم نوستالژی، محیطی زیبا و مجذوب کننده را برای مشتریان خود فراهم نموده است که علاوه بر زیبایی، حس بسیار خوبی نیز فراهم می نماید.

سرآشپز این رستوران با استفاده از مواد اولیه و فرهنگ غذایی منطقه ترانسیلوانیا (Transylvania)، غذاهای خارق العاده ای تهیه می نماید که بسیاری از گردشگران و اهالی بوداپست شیفته آن هستند. منوی پنج غذایی این رستوران یکی از چیزهایی است که در تور مجارستان نباید به هیچوجه از دست بدهید 

آدرس: 2 Piarista köz, V. kerület Budapest, 1052, Hungary

رستوران Két Szerecsen

خیابان Andrássy út از مهمترین مراکز فرهنگی بوداپست است و به علت وجود تعداد زیادی سالن تئاتر و نمایش، به برادوی بوداپست (Broadway of Budapest) معروف شده است. یکی از بهترین رستوران های بوداپست، یعنی رستوران Két Szerecsen نیز در این خیابان واقع شده است.

در واقع هر زمانی از روز که در حال گشت و گذار در این خیابان بودید و دوست داشتید یک غذای خوشمزه بخورید، می توانید به رستوران Két Szerecsen سر بزنید و طیف گسترده ای از طعم ها را امتحان کنید. اما یکی دیگر از مزیت های این رستوران، منوی غذاهای جهانی این رستوران است که به صورت هفتگی تغییر می نماید.

آدرس: 14 Nagymező utca, VI. kerület Budapest, 1065, Hungary

رستوران TOPRUM

اگر پس از یک گشت و گذار طولانی در میان ساختمان های زیبای بوداپست گرسنه شدید، ما یکی از بهترین رستوران های بوداپست را به شما پیشنهاد می کنیم. رستوران TOPRUMدر طبقه هفتم و بالای بوتیک هتل Hotel Rum Budapest واقع شده و چشم انداز ای زیبا و 360 درجه از بوداپست را تجربه کنید.

اگر مسیرتان به این رستوران افتاد، حتما سوپ ترشک (sorrel soup)، کباب گوشت دنده و ساندویچ تونکاتسو (tonkatsu sandwich) این رستوران بوداپست را امتحان کنید زیرا رستوران TOPRUM در تهیه این غذاها، از بهترین رستوران های مجارستان به شمار می رود.

آدرس: 7th Floor, 4 Királyi Pál utca, V. kerület Budapest, 1053, Hungary

رستوران TOPRUMدر طبقه هفتم و بالای بوتیک هتل Hotel Rum Budapest واقع شده و چشم انداز ای زیبا و 360 درجه از بوداپست را تجربه کنید.

رستوران دربند

اما اگر در تور مجارستان دلتان برای غذاهای ایرانی تنگ شد، اصلا جای نگرانی نیست زیرا می توانید به رستوران های ایرانی بوداپست سر بزنید و دلتنگی خود را برطرف کنید. رستوران دربند، یکی از بهترین رستوران های ایرانی در بوداپست به شمار می رود.

میزهای این رستوران هر کدام به نام یکی از خیابان های تهران نامگذاری شده و دکوراسیون داخلی آن ترکیبی از فرهنگ ایرانی و مجارستانی است. علاوه بر انواع کباب ها و خورشت های خوشمزه این رستوران، پیشنهاد می کنیم حتما کشک بادمجان و زیتون پرورده این رستوران را امتحان کنید.

آدرس: Budapest, Szemere u. 22, 1054

رستوران شیراز

یکی دیگر از رستوران های بوداپست که می توان آن را در دسته بهترین رستوران های حلال بوداپست قرار داد، رستوران شیراز است. این رستوران با محیطی گرم و صمیمی و بعلاوه منوی نسبتا کامل از غذاهای ایرانی، می تواند خاطرات خوب ایران را برای شما زنده سازد.

سرآشپزهای این رستوران در تلاشند تا با استفاده از بهترین مواد اولیه ای که بیشتر آنها از ایران تهیه می شوند، غذاهای ایرانی را با بهترین طعم به گردشگران و شهروندان مجارستان ارائه نمایند.

آدرس: Budapest, Ráday u. 21, 1092 Hungary

منبع: ققنوس
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1232

به "تور مجارستان: برترین رستوران های بوداپست مجارستان را بشناسیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور مجارستان: برترین رستوران های بوداپست مجارستان را بشناسیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجارستان: برترین رستوران های بوداپست مجارستان را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید