بهترین عکس از موج سواری سال 2020 نیکون معرفی شد

به گزارش مجله ایرکا، نیکون و سازمان گشت و گذار استرالیا با مسابقه عکس و فیلم سال از موج سواری در سال 2020 بار دیگر هنر عکس برداری از طبیعت را جشن می گیرند. در این مسابقه، بیست و سه فینالیست از بین با استعدادترین فیلمبرداران و عکاسان استرالیا انتخاب شدند و در پایان، این رن مک گان بود که بخاطر تصویر دراماتیک خود پیروز شد.

بهترین عکس از موج سواری سال 2020 نیکون معرفی شد

خبرنگاران - عکس مک گان به دلیل زیبایی و رنگ فوق العاده اش در برابر فهرست قوی فینالیست ها ایستادگی کرد. عکس مک گان از تعادل کاملی بین نور و سایه برخوردار است و با رنگ آبی عمیقی که در برابر یک آسمان تاریک قرار گرفته است، فقط باعث تقویت روحیه می شود. همچنین ترکیب صحیحی از خلاقیت، منحصر به فرد بودن، ترکیب بندی و نمایشی را که داوران از آن انتظار داشتند، دارد.

هیئت متشکل از 10 قاضی متخصص در صنعت گردشگری، از جمله سفیر برند نیکون و هفت بار قهرمان این مسابقات، استفانی گیلمور، در انتخاب عکس و فیلم برنده کمک کردند. گیلمور عنوان کرده است: من واقعاً از داوری جوایز امسال لذت بردم. من به عنوان یک عکاس، از عکس انتخابی الهام گرفتم که واقعاً نشان دهنده رویکرد منحصر به فرد و خلاقانه برای نشان دادن اقیانوس زیبای ما بود. به همه کسانی که در این مسابقه حضور داشتند تبریک می گویم. امیدوارم بینندگان با انتخاب نهایی ما موافق باشند.

در این مسابقات، اندرو کاینر نیز برنده فیلم گشت و گذار سال شد. فیلم کوتاه 15 دقیقه ای او با عنوان جریان برنده بخش فیلم شد. به دلیل برنده شدن آنها، به مک گان کیت Nikon Z6 اهدا می شود، در حالی که کاینر Nikon Z7 را به خانه می برد. تعدادی دیگر از عکس های شرکت کننده در این مسابقات را درزیر مشاهده کنید.

منبع : mymodernmet

منبع: چمدان
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 306

به "بهترین عکس از موج سواری سال 2020 نیکون معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین عکس از موج سواری سال 2020 نیکون معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید