تاریخ عرضه شین مگامی تنسی 3 معین شد؛ بازی نسخه کامپیوتر هم دارد

به گزارش مجله ایرکا، شرکت آتلوس به تازگی تاریخ عرضه بازی Shin Megami Tensei III Nocturne HD Remaster را که در واقع نسخه بازسازی شده بازی بسیار محبوب شین مگامی تنسی 3 است، برای آمریکای شمالی و اروپا اعلام نموده است.

تاریخ عرضه شین مگامی تنسی 3 معین شد؛ بازی نسخه کامپیوتر هم دارد

طبق اعلام رسمی شرکت آتلوس (Atlus) این بازی قرار است در تاریخ 4 خرداد 1400 (25 ماه مه) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) منتشر گردد. قیمت بازی در هر سه پلتفرم 50 دلار است. با این حال، اگر نسخه دیجیتالی دلوکس بازی را با قیمت 70 دلار خریداری نموده باشید، می توانید بازی را 4 روز زودتر و در تاریخ 31 اردیبهشت 1400 تجربه کنید. البته، نسخه دلوکس امکانات دیگری هم خواهد داشت.

بازی شین مگامی تنسی 3 (Shin Megami Tensei III) ابتدا در فوریه 2003 در کشور ژاپن برای کنسول پلی استیشن 2 عرضه شد و سال بعد هم نسخه غربی آن در آمریکا به انتشار رسید. از همان موقع تا به اکنون، شین مگامی تنسی 3 یکی از بهترین و تحسین شده ترین بازی های این مجموعه بوده است که هواداران بسیار زیادی هم دارد. حال، پس از سال های زیادی که از عرضه نسخه اصلی گذشته است، باید در انتظار بازسازی این بازی برای پلتفرم های امروزی باشیم. این اولین مرتبه ای است که اثری از مجموعه بازی شین مگامی تنسی به صورت جهانی در استیم عرضه خواهد شد. البته، این نسخه بازسازی شده اکتبر سال گذشته در ژاپن عرضه شده است اما همان طور که گفته شد، نسخه غربی آن قرار است تا چند ماه دیگر منتشر گردد.

شرکت آتلوس وعده داده که نسخه غربی بازی Shin Megami Tensei III Nocturne HD Remaster دارای تمامی به روزرسانی هایی خواهد بود که تا به امروز برای نسخه ژاپنی بازی عرضه شده اند. این نسخه بازسازی شده از مدل های جدید برای شخصیت ها و پس زمینه با جزئیات تر پشتیبانی می نماید. همچنین یک درجه سختی تازه به بازی اضافه شده است که اثر را آسان تر می نماید تا تجربه بازی برای بعضی از بازیکنان تازه آشنا شده با سری راحت تر گردد. علاوه بر این، بخشی اضافه شده که شما می توانید با آن هر جای بازی که هستید، بازی را ذخیره (سیو) کنید. بازی هم از صداپیشگی کامل ژاپنی و هم انگلیسی پشتیبانی می نماید و می توانید بین این دو به اختیار انتخاب کنید. همین طور دیالوگ های جدیدی هم به بازی اضافه شده است.

  • بازسازی شین مگامی تنسه 3 برای پلی استیشن 4 و سوییچ رونمایی شد

گفتنی است که در کنسول های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ محتوای اضافی Chronicle Pack در بازی اصلی قرار گرفته اند، در حالی که در نسخه ی استیم همین محتوای اضافه در قالب یک بسته الحاقی مجزا و رایگان در دسترس خواهد بود. طبق گفته آتلوس، محتوای اضافی Maniax Pack که شخصیت دانته از سری بازی معروف دویل می کرای را به بازی اضافه می نماید، فقط به وسیله نسخه دلوکس بازی در دسترس خواهد بود.

شین مگامی تنسی تاریخ عظیم و پرافتخاری دارد و همیشه در میان یکی از نقش آفرینی های ژاپنی برجسته تاریخ از آن یاد می گردد. شاید نام شین مگامی تنسی را کمتر شنیده باشید اما به احتمال زیاد حداقل در این سال های اخیر نام پرسونا به گوش شما خورده است. مجموعه بازی های تحسین شده پرسونا که اکنون یک مجموعه بازی عظیم و معروف است و شامل نسخه های فرعی متفاوتی می گردد، در اصل نسخه ای فرعی از مجموعه عظیم تر شین مگامی تنسی به حساب می آید.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی بازی را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 916

به "تاریخ عرضه شین مگامی تنسی 3 معین شد؛ بازی نسخه کامپیوتر هم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه شین مگامی تنسی 3 معین شد؛ بازی نسخه کامپیوتر هم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید