ترجمه گوگل ترنسلیت 5 زبان جدید را پشتیبانی می نماید

به گزارش مجله ایرکا، اپلیکیشن مترجم گوگل برای نخستین بار پس از 4 سال تعدادی زبان به این اپ اضافه و آن را بروزرسانی نموده است.

ترجمه گوگل ترنسلیت 5 زبان جدید را پشتیبانی می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، اپلیکیشن مترجم گوگل (Google Translate) برای نخستین بار پس از 4 سال تعدادی زبان به این اپ اضافه نموده است.

گوگل از سال 2016 زبانی را برای ترجمه به آن اضافه ننموده است و دلیل آن هم معین نیست، اما این شرکت در کوشش است تا این نقص را رفع کند.

قرار است در بروزرسانی اپلیکیشن ترجمه گوگل از زبان های کیناروی (رواندا) ، اودیا (هند) ، تاتا ، ترکمن و اویغوری پشتیبانی گردد.

گرچه تعداد زبان های گفتاری بسیار زیاد است، اما گوگل کوشش نموده 100 زبان پراستفاده را در اپ خود قرار دهد؛ گوگل ترنسلیت همچنین از ورودی صفحه کلید مجازی برای کینارویایی، تاتاری و اویغوری ها پشتیبانی می نماید؛ با اضافه شدن این 5 زبان گوگل ترنسلیت 108 زبان را پوشش می دهد.

همچنین، یکی از قابلیت های اپلیکیشن مترجم گوگل ترجمه بصری است؛ بدین صورت که دوربین گوشی را جلوی یک متن گرفته و اپ همزمان ترجمه آن را به زبانی که می خواهید، نمایش می دهد. حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، گوگل در آپدیت جدید مترجمش تعدادی زبان به آن اضافه نموده و قابلیت ترجمه بصری را به 50 زبان مختلف ارتقاء داده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 155

به "ترجمه گوگل ترنسلیت 5 زبان جدید را پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترجمه گوگل ترنسلیت 5 زبان جدید را پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید