معین تکلیف 480 هزار نفر در طرح بیمه اجباری سلامت، 50 درصد افراد واجد دریافت رایگان هستند

به گزارش مجله ایرکا، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به تشریح آخرین اخبار در مورد نحوه اجرای بیمه اجباری سلامت پرداخت.

معین تکلیف 480 هزار نفر در طرح بیمه اجباری سلامت، 50 درصد افراد واجد دریافت رایگان هستند

به گزارش ، معین تکلیف 480 هزار نفر در طرح بیمه اجباری سلامت/50 درصد افراد واجد دریافت رایگان هستندطاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ، با اشاره به آخرین شرایط از اجرای بیمه اجباری سلامت، گفت: خوشبختانه کار ها در این حوزه در حال اجرا است و تا به امروز 480 هزار نفر با کوشش های ورارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معین تکلیف شده اند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی به کسانی که واجد شرایط بیمه رایگان هستند اجرا شده است، اضافه نمود: البته اگر از نظر فردی خطایی اجرا شده باشد امکان اعتراض و آنالیز دوباره شرایط وی فراهم است.

موهبتی با تاکید بر اینکه روزی 23 هزار نفر به صورت میانگین برای ثبت نام بیمه سلامت مراجعه می نمایند، توضیح داد: اطلاعات افراد ثبت نام نموده به وزارت تعاون ارسال می گردد و این وزارتخانه نیز یک ماه فرصت برای ارزیابی وسع دارد.

وی با بیان اینکه در اوایل ثبت نام ها وزارت کار با 10 روز تاخیر ارزیابی وسع را شروع کرد، اما همه اطلاعات را یکجا به بیمه سلامت ارجاع داد، اضافه نمود: با توجه به اینکه اگر بیمه سلامت نتایج را یکجا اعلام کند امکان شلوغی دفاتر پیشخوان نیز وجود داشت این اطلاعات به تدریج به افراد اعلام شده است.

موهبتی ادامه داد: به طور متوسط حدود 50 درصد جمعیت ثبت نام نموده از بیمه رایگان برخوردار می شوند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در پاسخ به این سوال که آیا مسئله ای برای افرادی که بیمه سلامت دارند، اما ثبت نام ننموده اند رخ می دهد یا خیر، گفت: کسانی که بیمه سلامت دارند، اما ثبت نام ننموده اند اشکالی ندارد در زمان خود اقدام به تمدید نموده و اطلاعات آن ها آنالیز می گردد.

منبع : میزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 4

به "معین تکلیف 480 هزار نفر در طرح بیمه اجباری سلامت، 50 درصد افراد واجد دریافت رایگان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین تکلیف 480 هزار نفر در طرح بیمه اجباری سلامت، 50 درصد افراد واجد دریافت رایگان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید