خبرنگاران استفاده بیش از 61 هزار لیتر مایع ضدعفونی در دزفول

به گزارش مجله ایرکا، دزفول - خبرنگاران - شهردار دزفول گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز بیش از 61 هزار لیتر آب ژاول برای آلودگی زدایی و ضدعفونی معابر و اماکن دزفول استفاده شده است.

خبرنگاران استفاده بیش از 61 هزار لیتر مایع ضدعفونی در دزفول

محمدعلی دوایی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: 21 هزار لیتر آب ژاول نیز برای ادامه این عملیات تهیه شده است که مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به انجام یکصدمین مرحله عملیات آلودگی زدایی و ضدعفونی توسط شهرداری دزفول گفت: عملیات ضدعفونی معابر شهری، اماکن و وسایل نقلیه عمومی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط سازمان مدیریت پسماند، مناطق سه گانه و سازمان آتش نشانی با همکاری گروه های جهادی انجام شد.

شهردار دزفول بیان نمود: از ابتدای اسفندماه سال گذشته همزمان با شیوع بیماری کرونا، با تصویب ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان دزفول عملیات گندزدایی و ضدعفونی خیابان ها، معابر، محلات، اماکن عمومی و همچنین وسایل نقلیه عمومی توسط شهرداری دزفول با همکاری گروه های جهادی با موضوع سازمان مدیریت پسماند شروع و تا شب گذشته یکصد مرحله از این عملیات انجام شد.

وی اضافه کرد با توجه به اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری دزفول به عنوان ستاد مرکزی اجرای عملیات گندزدایی مشخص شده است تمام برنامه ریزی ها و انجام امور مربوط به این عملیات از قبیل همکاری با نهادها، ادارات، شرکت های دولتی و خصوصی، گروه های جهادی مردم نهاد و نهادهای نظامی و انتظامی به وسیله این سازمان صورت گرفته است.

شهرداری دزفول حوزه های امتحانی را 14 روز ضدعفونی می نماید

دوایی فر با اشاره به مصوبه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری امتحانات پایه دوازدهم به صورت حضوری گفت: این امتحانات باید با رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام حوزه های امتحانی برگزار شوند لذا شهرداری دزفول این حوزه ها را همه روز از تاریخ 16 خرداد به مدت 14 روز قبل و بعد از هر امتحان با همکاری گروه های جهادی آلودگی زدایی و ضدعفونی می نماید.

وی خواهان رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی شهروندان شد و اضافه کرد: شهرداری دزفول و کلیه مناطق و سازمان های تابعه آن تا ریشه کنی کامل این ویروس خطرناک با تمام توان و ظرفیت عملیات آلودگی زدایی و ضد عفونی را ادامه خواهند داد.

شهردار دزفول بیان نمود: امیدواریم همه بیماران سلامت کامل خود را بازیافته و با توکل به خداوند متعال بزودی این ویروس منحوس نابود گردد.

شهرستان دزفول بعد از اهواز بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در استان خوزستان دارد.

آمار مبتلایان به کرونا در ایران تا عصر روز گذشته(دوشنبه) به 173 هزار و 832 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 403

به "خبرنگاران استفاده بیش از 61 هزار لیتر مایع ضدعفونی در دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استفاده بیش از 61 هزار لیتر مایع ضدعفونی در دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید