خودروی پرنده Switchblade؛ یک موتور سیکلت سه چرخ با بال های تاشو

به گزارش مجله ایرکا، شرکت سامسون اسکای پس از 14 سال طراحی، تحقیق، توسعه و جذب سرمایه، خاطرنشان کرد که خودروی پرنده Switchblade با موفقیت آزمایش ها را پشت سر گذاشته و آماده پرواز است.

خودروی پرنده Switchblade؛ یک موتور سیکلت سه چرخ با بال های تاشو

به گزارش خبرنگاران، Switchblade اولین خودروی پرنده ای است که در دسترس عموم مردم ایالات متحده قرار گرفته است. تا به امروز حدود 2000 نفر این وسیله نقلیه 170000 دلاری را رزرو کرده اند.

خودروی پرنده Switchblade از نظر فنی یک موتور سیکلت سه چرخ با بال های تاشو است. این خودرو فضایی برای راننده و یک مسافر ارائه می دهد و می تواند هم در جاده رانندگی کند و هم از بال هایش برای برخاست و فرود در باند فرودگاه استفاده کند. این شرکت می گوید: شما می توانید هر کجا که می خواهید پرواز کنید. این ادعا وابسته به به دسترسی به فرودگاه هایی است که امکان پرواز را در اختیار کاربران قرار می دهند.

شرکت هواپیمایی Skyroads در حال توسعه یک سیستم مدیریت اتوماتیک هوایی و هدایت خودرو است که به وسایل نقلیه مسافربری و باری خودمختار امکان برخاستن، پرواز و فرود را می دهد. در حال حاضر، هیچ امکانات مخصوصی برای استفاده از طریق خودرو های پرنده خصوصی در ایالات متحده وجود ندارد و هنوز مشخص نیست که مالکان خودرو های پرنده چگونه جایگاه پرتاب خود را رزرو خواهند کرد. صاحبان خودروی پرنده Switchblade علاوه بر گواهینامه حمل و نقل هوایی و رانندگی، به معاینات پزشکی و دریافت مجوز تعمیر برای نگهداری هواپیمای خود نیاز خواهند داشت.

منبع: thenextweb

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1457

به "خودروی پرنده Switchblade؛ یک موتور سیکلت سه چرخ با بال های تاشو" امتیاز دهید

1 کاربر به "خودروی پرنده Switchblade؛ یک موتور سیکلت سه چرخ با بال های تاشو" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی پرنده Switchblade؛ یک موتور سیکلت سه چرخ با بال های تاشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید