هتل های لوکس سن پترزبورگ (قسمت دوم)

به گزارش مجله ایرکا، سن پترزبورگ زیبا، یکی از شهرهای مهم و اصلی در کشور روسیه است و سالانه شاهد گردشگران بسیاری است و با داشتن جاذبه های منحصر به فردش و امکانات عالی که دارد با آغوش باز از مسافران خود استقبال می نماید. با خبرنگاران همراه باشید تا با هتل های لوکس این شهر زیبا آشنا شوید.

هتل های لوکس سن پترزبورگ (قسمت دوم)

سن پترزبورگ نسبت به بسیاری از شهرهای معروف جهان شهری جوان به شمار میرود ولی از لحاظ جاذبه های تاریخی و دیدنی های بسیاری که دارد شهر بسیار غنی محسوب می گردد. این شهر که به وسیله پتر کبیر ساخته شد بیشتر از هر جای دیگری طعم انقلاب را چشیده است و در گوشه و کنار آن آثار تاریخی بسیاری به چشم می خورد. از آنجایی که سن پترزبورگ در غربی ترین بخش روسیه واقع شده است، مردم روس به آن لقب پنجره ای به اروپا را داده اند. در سفر به هر جای جهان یکی از مهم ترین بخش های سفر گزینش هتلی مناسب با توجه به بودجه سفر است و ما در این مقاله قصد داریم تا از میان هتل های سن پترزبورگ به معرفی هتل های لوکس آن بپردازیم و مکان و موقعیت هر یک از آن ها را برای شما بیان کنیم؛ دوستانِ جان خبرنگارانیی در این مقاله با ما همراه باشید.

هتل دومینا سنت پترزبورگ (Domina St.Petersburg)

این هتل در فاصله 2 دقیقه پیاده روی از کلیسا سنت ایزاک (St Isaacs Cathedral) قرار گرفته است. این هتل 2 ستاره شامل اتاق هایی مجهز به تهویه هوای مطبوع، اینترنت بیسیم رایگان در سراسر هتل است.

تمامی اتاق های این هتل طراحی بی نظیری در رنگ های متنوع دارد که بسیار دلنشین و مجذوب نماینده است.

رستوران آرکوبالینو (Arcobaleno)، واقع در هتل، یک ورودی مجزا در خیابان دارد و غذاهای لذیذ ایتالیایی و متنوعی را سرو می نماید. بعلاوه موزه ی ارمیتاژ تنها 1 کیلومتر با هتل فاصله دارد و برای دسترسی به فرودگاه نیز با سواری 30 دقیقه راه است.

  • آدرس: Naberezhnaya Reki Moiki 99، Admiralteyskiy
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 108 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، کافه، رستوران سفارشی، رستوران سلف سرویس، مرکز آبگرم و سلامتی،سالن بدنسازی، مرکز تجاری 24 ساعته، سرویس پیکاپ فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، ایستگاه کامپیوتر، گاوصندوق در کانتر پذیرش، سرویس لباسشویی/خشکشویی، گهواره رایگان، تختخواب اضافه/تاشو (شامل اضافه بها)، لوازم بهداشتی رایگان، مساعدت در تهیه تور/بلیت، لوازم بهداشتی رایگان، رستوران با منوهای ایتالیایی، مدیترانه ای و روسی.

هتل گرند امرالد (Grand Hotel Emerald)

این هتل در فاصله 10 دقیقه پیاده روی از ایستگاه متروی پلوشچاد وستانیا (Ploshchad Vosstaniya) واقع شده است و بعلاوه با خیابان نوسکی پراسپکت 10 دقیقه فاصله دارد.

هتل گرند امرالد دارای طراحی داخلی زیبا و شیک است و در تمام بخش های آن اینترنت بی سیم وجود دارد. مرکز آبگرم هتل شامل حمام روسی، حمام ترکی و جکوزی است و می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

کافه هتل یکی از برترین گزینه ها برای سرو قهوه و بعلاوه مطالعه است و محیط بسیار دلنشینی دارد.

  • آدرس: خیابان نوسکی پراسپکت 18، منطقه Tsentralny
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 90 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ، مرکز آبگرم و سلامتی، بدنسازی، رستوران با غذاهای سنتی روسی، خدمات اتاق، استودیوی زیبایی، سونای روسی و حمام های ترکی و رومی، انواع برنامه های ورزشی مانند یوگا، پیلاتس، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، سرویس لباسشویی/خشکشویی.

هتل آنگلتره (Angleterre Hotel)

این هتل زیبا 5 الی 10 دقیقه پیاده روی با میدان کاخ، موزه ارمیتاژ و خیابان نوسکی پراسپکت فاصله دارد و بعلاوه در مجاورت کلیسای سنت ایزاک واقع شده است.

از امکانات مفرح و نشاط بخش این هتل مرکز آبگرم و استخر آن است که مکان مناسبی برای رفع کردن خستگی است. در رستوران این هتل غذاهای ایتالیایی اصیل و فوق العاده ای سرو می گردد.

  • آدرس: خیابان Bolshaya Morskaya، Admiralteyskiy
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 193 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، رستوران، مرکز آبگرم، اتاق های ماساژ، مرکز تجاری، کانتر پذیرش24 ساعته، تهویه هوای مطبوع، نظافت روزانه، مساعدت در تهیه تور و بلیت، سرویس لباسشویی و خشکشویی، گاوصندوق در کانتر پذیرش.

هتل پترو پالاس (Petro Palace Hotel)

هتل پترو پالاس سنت پترزبورگ، که به تازگی نوسازی شده است، شامل استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی و اینترنت بیسیم رایگان است.

این هتل 5 ستاره تنها به میزان 5 دقیقه پیاده روی با میدان کاخ سنت پترزبورگ و خیابان نوسکی پراسپکت فاصله زمانی دارد.

ایستگاه مترو آدمیرالتیسکایا (Admiralteyskaya) در فاصله200 متری و فرودگاه بین المللی پولکوا در فاصله 19 کیلومتری از هتل واقع شده است.

  • آدرس: Ulitsa Malaya Morskaya 14،Admiralteyskiy
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 193 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ، حمل و نقل فرودگاهی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها، رستوران، خدمات اتاق، مرکز بدنسازی، استخر سرپوشیده، اتاق های ماساژ، مرکز تجاری، سرویس حمل و نقل شهری با اتومبیل، گهواره رایگان، تختخواب اضافه، لوازم لباسشویی، کافی شاپ.

هتل بالتیک استار (Baltic Star Hotel)

این هتل در مجاورت کاخ کنستانتین (Konstantin Palace) واقع شده است و شامل یک مرکز آبگرم شیک و مجهز به استخر سرپوشیده است و بعلاوه اتاق هایی با سبک کلاسیک با چشم میزانای زیبا دارد.فضای بسیار زیبا و آرامش بخش این هتل مکان مناسبی برای قدم زدن و دوچرخه سواری است.

یک سونای مدرن، باشگاه ورزشی و سالن زیبایی به همراه سالن بیلیارد از امکانات عالی این هتل است. رستوران های این هتل غذاهای متنوع ایتالیایی و روسی را سرو می نمایند.

  • آدرس: کوچه سوم Beryezovaya، پترهوف
  • این هتل 5 ستاره است و 106 اتاق دارد.
  • امکانات هتل: پارکینگ رایگان، اینترنت بیسیم رایگان، مرکز آبگرم و سلامتی، حمل و نقل فرودگاهی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها، رستوران، تراس، باغ، استخر سرپوشیده، سولاریوم (شامل اضافه بها)، کرایه دوچرخه (شامل اضافه بها)، خودپرداز، انبار بار، کانتر تور، سرویس حمل و نقل (شامل اضافه بها)، تسهیلات مخصوص مهمانان دارای معلولیت
منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1342

به "هتل های لوکس سن پترزبورگ (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های لوکس سن پترزبورگ (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید