در نوروز با تورهای لاکچری توریستان راحت سفر کنید

به گزارش مجله ایرکا، عید نوروز بهترین زمان برای سفر به کشورهایی مانند برزیل و استرالیا برای یک تعطیلات آرامش بخش جهت رهایی از خستگی سال کاری است.

در نوروز با تورهای لاکچری توریستان راحت سفر کنید

در اینجا دلیل انتخاب دو کشور استرالیا و برزیل از جانب توریستان به همراه قیمت های لحظه آخری این تورها خواهیم پرداخت، اما اولین توری که باعث انتخاب توریستان می گردد:

تور برزیل

10 دلیل عالی برای اینکه از برزیل دیدن کنید؛

یک: ساحل های برزیل

وجود بیش از 2000 ساحل در امتداد خط ساحلی برزیل و بالغ بر 1000 جزیره در اقیانوس اطلس که متعلق به کشور برزیل است، سفر به شهرهای ساحلی در تور برزیل ضروری است. علاوه بر اینکه بسکمک از این منطقه ها پرجمعیت هستند، با این وجود بسکمک از آن ها پناهگاه های زیست محیطی محسوب می شوند.

دو: عجایب طبیعی

رودخانه آمازون، جنگل های بارانی و آبشار ایگواسو معروف ترین جاذبه های طبیعی در کشور برزیل هستند که دارای 62 پارک ملی و صدها گونه حفاظت شده است.

برزیل به تعداد و تنوع حیات وحش خود، بسیار افتخار می کند که این امر نشانگر نیاز فوری به حفظ گنجینه های طبیعی در معرض خطر و الهام بخش افزایش اکوتوریسم و فعالیت های مسافرتی است. این تلاش در جهت حفاظت از عجایب و زیبایی های طبیعی برزیل، باعث شده است تا مسافران بیشتری به برزیل سفر کنند و از آن لذت ببرند و همچنین، بتوانند از این منابع در جوامع محلی خود نیز حفاظت کنند.

سه: شهرهای کوچک و بزرگ

با وجود تمام جنبه های بحث برانگیز بازی های المپیک 2016 برزیل، این بازی ها باعث شد تا تغییراتی مهم و عمده در جهت بهتر شدن زیرساخت های شهرهای میزبان بازی ها اعمال گردد. بسکمک از سرمایه گذاران محلی و بین المللی با ایجاد جاذبه های فرهنگی نو، هتل ها، رستوران ها و بسکمک از موارد دیگر در این شهرها سرمایه گذاری کرده و به رشد اقتصادی آنها کمک کرده اند.

چهار: مردم و فرهنگ برزیلی

برای صدها سال، فرهنگ برزیل با فرهنگ های قومی و فرهنگی بسیار متفاوت ساخته شده است. ترکیبی شگفت انگیز از تنوع در فرهنگ این کشور وجود دارد که منجر به جشن ها و سنت های کاملا برزیلی مانند bossa nova، capoeira و yellow soccer jersey شده است. برای مثال، برای افراد باقیمانده بومی و همچنین برزیلی های آفریقایی که دوباره هویت خود را از طریق فرهنگ غنی خود تأیید می کنند، تدابیر شدید فرهنگی نیز برقرار است. با این تنوع فرهنگی بالا، می توان گفت افرادی که برزیل را ایجاد کرده اند، با مسافران خارجی در تور برزیل بسیار صمیمانه رفتار کنند.

پنج: جشن ها و رویدادها

بله، در برزیل کارناوال زیاد است و این جشن ها در سرتاسر کشور برگزار می شوند. شهرهای کوچک تر و رو به توسعه نیز ضمن برگزاری جشن های اصلی مانند Rio، Salvador، Recife و Olinda، توجه بیشتری را به جشن ها و کارناوال های محلی خود معطوف می کنند.

لطفا برای مشاهده تورهای لحظه آخری استرالیا روی لینک تور برزیل کلیک کنید.

شش: غذاهای برزیلی

کباب برزیلی در رستوران های مجلل در سراسر دنیا، توجه دنیای را به خود جلب کرده است. به استان ریو گرانده جنوبی برزیل بروید و طعم واقعی باربیکیو برزیلی که روی آتش می باشد را کاملا بچشید.

هفت: آب و هوای مسافرتی

در برزیل، اگر در زمان مناسب سفر کنید، شانس خود را برای پیدا کردن یک مکان که آسمان آن آبی است و درجه حرارت معتدل هوا باعث می گردد که شما بیرون رفتن را بیشتر دوست داشته باشید.

هشت: هتل ها و Pousadas برزیلی

انتخاب مکان برای اقامت می تواند چالش برانگیز باشد، اما تنها به این دلیل که گزینه های بسیار زیادی وجود دارد. در حقیقت، بعضی از این مکان های اقامتی خودشان یک مقصد توریستی هستند، مانند کلبه های جنگل های بارانی و Pousadas مجذوب کننده.

نه: توریستی یک اولویت برای برزیل است

وزارت توریستی و حکومت استانی برزیل در شهرهای بزرگ و کوچک خود سرمایه گذاری کرده اند، تا توریستی و ورود توریست ها به این منطقه ها به راحتی هر چه تمام تر انجام بگیرد. در واقع، سفر توریستان باعث ایجاد جاده های بهتر، مشاغل بیشتر، بهبود زندگی اجتماعی و بسکمک از مزایای دیگر می گردد و از طرفی، برزیل را به مقصدی بسیار مطلوب تبدیل می کند.

ده: دروازه ای به جنوب امریکا

برزیل همسایگان عالی دارد. برزیل را به مرکز اصلی برای بازدید از بعضی از بزرگ ترین جاذبه های آمریکای جنوبی در آرژانتین، پرو و بسکمک دیگر تبدیل کنید!

تور استرالیا

اگر شما در حال برنامه ریزی برای رفتن به یک مکان ناشناخته، هیجان انگیز و بسیار دیدنی هستید و می خواهید برای تعطیلات خود به چنین مکانی بروید، تور استرالیا را امتحان کنید.

ما در اینجا سعی می کنیم که اطلاعات، دانستی ها و حقایق بسیار جالب درباره استرالیا به شما بدهیم، تا کاملا بدانید به چه جایی می خواهید سفر کنید! اگر می خواهید درباره هتل ها، غذاها یا جاذبه های محلی این سرزمین پهناور بیشتر بدانید، با ما همراه باشید...

شیوه زندگی آسی / آزی / Aussie واقعا حسادت برانگیز است و این چنین تنوعی واقعا باعث می گردد، در استرالیا برای هر سلیقه و تفکری موردی برای سرگرمی و لذت باشد. این کشور پهناور، بزرگترین کشور-جزیره دنیا و ششمین کشور از لحاظ جمعیت در دنیا است. شاید بسکمک از مردم وسعت این کشور را دست کم می گیرند و حتی اطلاع ندارند که بین شهرهای مدرن و پرجمعیت آن چقدر فاصله است. آب و هوای متنوع آن از گرمسیری تا منطقه ها دور افتاده بسیار خشک که در بین این دو آب و هوا، شما همه جور پوشش طبیعی را مشاهده می کنید.

همان قدر که به خاطر سواحل بکر و طبیعی بی نظیر، جزایر گرمسیری و بیابان های بسیار خشک مشهور است، به خاطر شهرهایش نیز در دنیا بسیار شناخته شده است، که هر کدام به خاطر هویت و فرهنگ منحصر بفرد آن است. تور استرالیا باید در لیست کشورهای مورد علاقه برای دیدار از آن، برای خیلی از توریست ها قرار بگیرد.

لطفا برای مشاهده تورهای لحظه آخری استرالیا روی لینک تور استرالیا کلیک کنید.

برای آغاز، یک استان را بر اساس تجربه مسافران یا حتی مقصدی محبوب را انتخاب کنید. حتی می تونید از یک نقشه استفاده کنید تا متوجه شوید تا برای بازدید از این کشور به کدام منطقه علاقه مند هستید.

کوئینزلند (Queensland)، آب و هوای گرمسیری شگفت انگیزی با سواحل شگفت انگیز و جنگل های بارانی سرسبز دارد. اگر شما در پی یک آب و هوای گرم یا یک جزیره گرمسیری هستید، پس دیواره مرجانی Queensland در صدر لیست شما باید قرار گیرد.

نیو ساوت ولز (New South Wales)، دارای مقاصد شگفت انگیز ساحلی و بعضی از شهرهای معروف دور افتاده است که واقعا ارزش بازدید را دارند. البته سیدنی محلی بسیار عالی برای زندگی شبانه یا Night Life و خریدهای مجذوب کننده است.

ویکتوریا (Victoria)، مرکز فرهنگی استرالیا، مسلما یکی از بهترین های غذا ونوشیدنی است که منظره های بسیارمنحصر بفردی دارد.

ملبورن (Melbourne)، یک شهر فوق العاده چند فرهنگی است.

جنوب استرالیا، به خاطر تاکستان و نوشیدنی هایش معروف است و مکانی عالی برای ریلکسیشن با یک فرهنگ بسیار پر بار محسوب می گردد. آدلاید (Adelaide)، که اغلب به عنوان شهر فستیوال ها شناخته می گردد که چندین فرهنگ متنوع در خودش دارد و باعث می گردد تا از نظر منوی غذایی بسیار مهیج باشد.

تاسمانی (Tasmania)، این شهر که می تواند با فرهنگ با ارزش و قوی خود و بعضی از منطقه ها حیات وحش بکر و طبیعی که هیچ انسانی در آنجا ساکن نشده و نتواسته آنجا را رام کند، جایگزین بسیار خوبی برای زندگی شهری باشد. Tassie (لقب تاسمانی) مکانی بسیار عالی و آرام است، که برای گریز از هیاهوی شهرهای بزرگ بسیار عالی است.

غرب استرالیا، که یک مقصد عالی از سواحل بکر و طبیعی و بیابان های دور افتاده است. این بخش از استرالیا به خاطر گل های وحشی و منطقه رودخانه Margaret، شناخته شده است باید در لیست کشف و اکتشافات شما قرار گیرد.

قلمروهای شاقتصادی استرالیا هم واقعا یک تجربه عالی برای دیدن مکان های دور افتاده و سرزمین های فوق العاده عجیب است. فرصت کشف آخرین حد - Top End را اصلا از دست ندهید، اینجا جایی است که شما فوق العاده ترین منظره ها همانند Katherine Gorge، Kakadu، Olgas و صد البته Uluru نمادین را خواهید دید.

قلمرو مرکز استرالیایی و کانبرا خانه مجلس و بسکمک از گنجینه های ملی از طریق گالری ها، موزه ها و جاذبه های فرهنگی است. غذاهای بسیار خوشمزه ای در بازارها و رستوران ها در انتظار شما است.

سفر در عید نوروز

عید نوروز زمانی بسیار مناسب برای رفتن به یک تعطیلات آرامش بخش بعد از یک سال کاری و کلی خانه تکانی و دید و بازدیدهای عید است.

نکته مهمی که برای این تعطیلات وجو دارد این است که بیشتر مردم در هنگام تعطیلات عید تصمیم می گیرند برای چند روز یا کل تعطیلات به مسافرت داخلی یا خارجی بروند و چون جمعیت بسیار زیادی تصمیم به این کار می گیرند، باید به خاطر داشته باشید که از قبل (حدود یک یا دو ماه قبل) اقدام به برنامه ریزی برای تعطیلات خودتون کرده و حتی اقدام به خرید بلیط هواپیما داخلی و خرید بلیط هواپیما خارجی سفرتان به صورت قطعی در تور نوروز کنید؛ چون علاوه بر شلوغی و ازدحام بیش از حد، حتی این امکان نیز وجود دارد تا نتوانید بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید یا اینکه همه جایگاه های کلیه پروازها پر شده و امکان تهیه بلیط بریا شما وجود نداشته باشد!

برای مشاهده آفرها در عید نوروز روی لینک تور نوروز کلیک کنید.

در ایران، خانه تکانی در فصل بهار تنها یک بهانه برای بیرون آوردن اشیای بلااستفاده و دور ریختن وسایل کهنه نیست، بلکه یک تعطیلات ملی است که ریشه آن به هزاران سال قبل باز می گردد. هر ساله با آغاز اولین روز فصل بهار، میلیون ها نفر (ایرانی و غیر ایرانی) در سرتاسر دنیا سال نو را با یک خانه تکانی اساسی و آغاز یک فصل نو از زندگی و آرزوی موفقیت برای سال آینده، جشن می گیرند.

در تاریخ چهارم اسفند 1388 روز دنیای نورورز در مجمع عمومی سازمان ملل، تحت عنوان فرهنگ صلح به عنوان یک مناسبت بین المللی به تصویب رسید و در سطح دنیا به رسمیت شناخته شد.

عید نوروز پایان سال کهنه و آغاز سال نوی است، که این آغاز دقیقا در زمان به اعتدال رسیدن زمین واقع شده است که این اعتدال بین روزهای 28 اسفند تا اول فروردین اتفاق می افتد.

البته کسی نمی داند که عید نوروز دقیقا از چه زمانی مرسوم شده است، اما بهترین تقریبی که برای آن زده شده به 3000 سال قبل و در زمان زرتشتیان بر می گردد. ایران در زمان دین زرتشت و در 3000 سال گذشته به شکل جغرافیایی الان خود نبوده است و بخش های وسیعی از آسیای غربی و میانه، قفقاز، حوضه دریای سیاه و بالکان را در بر می گرفت و همین امر باعث شده است که نوروز نیز از طریق میلیون ها غیر ایرانی در سراسر دنیا جشن گرفته گردد.

منبع: کجارو
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1354

به "در نوروز با تورهای لاکچری توریستان راحت سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نوروز با تورهای لاکچری توریستان راحت سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید