دستمزدها در ژاپن برای پنجمین ماه متوالی سقوط کرد

به گزارش مجله ایرکا، گزارش جدید رسمی دولت ژاپن نشان داد با تداوم تاثیر پاندمی کرونا، دستمزد های واقعی در ماه جولای برای پنجمین ماه متوالی، افت نموده اند.

دستمزدها در ژاپن برای پنجمین ماه متوالی سقوط کرد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، گزارش جدید رسمی دولت ژاپن نشان داد با تداوم تاثیر پاندمی کرونا، دستمزد های واقعی در ماه جولای برای پنجمین ماه متوالی، افت نموده اند که این نشان می دهد در آینده از میزان مصرف مصرف کنندگان کاسته خواهد شد.

داده های رسمی دولت نشان داد که میزان دستمزد واقعی که شاخصی کلیدی برای قدرت خرید مصرف کنندگان است، در ماه جولای 1.6 درصد سقوط نموده؛ این در حالی است که داده های ماه قبل هم اصلاح و معین شد در ماه ژوئن هم، میزان واقعی دستمزد 2.1 درصد سقوط نموده بوده است.

دستمزد اضافه کاری که معیاری برای سلامت و قدرت فعالیت های کارخانجات است، در ماه جولای 16.6 درصد سقوط کرد که این یازدهمین ماه متوالی کاهش اضافه کاری، در ژاپن است.

دولت همچنین خاطرنشان کرد که اقتصاد ژاپن در سه ماهه دوم با بدترین سقوط تاریخ خود روبرو شده و 28.1 درصد آب رفته؛ این در حالی است که دولت در تخمین قبلی خود میزان این سقوط را 27.8 درصد اعلام نموده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 554

به "دستمزدها در ژاپن برای پنجمین ماه متوالی سقوط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزدها در ژاپن برای پنجمین ماه متوالی سقوط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید