ردمی K50 اولترا و سری ردمی نوت 12 به رونمایی نزدیک تر شده اند

به گزارش مجله ایرکا، اینطور که به نظر می رسد، شیائومی می خواهد به زودی از گوشی های سری ردمی نوت 12 و بعلاوه ردمی K50 اولترا به عنوان قدرتمندترین محصول از سری ردمی K50 رونمایی کند.

ردمی K50 اولترا و سری ردمی نوت 12 به رونمایی نزدیک تر شده اند

بعد از اینکه شیائومی از گوشی های سری شیائومی 12S رونمایی کرد، تمام توجهات به سمت گوشی هایی معطوف شده که شرکت چینی قرار است سال جاری رونمایی کند. این گوشی ها، ردمی K50 اولترا و سری ردمی نوت 12 هستند که در واقع باید آن ها را آخرین گوشی های سال 2022 شیائومی بدانیم. البته سری شیائومی 13 هم ظاهرا سال جاری رونمایی خواهند شد ولی این گوشی ها برای سال 2023 هستند و فقط رونمایی از آن ها سال جاری اتفاق می افتد.

ردمی K50 اولترا، قدرتمندترین گوشی از سری ردمی K50 است که چند ماه پیش رسما رونمایی شده بودند. این گوشی نه تنها ردمی K50 پرو بلکه ردمی K50 گیمینگ ادیشن را هم از لحاظ امکانات و قابلیت های سخت افزاری پشت سر خواهد گذاشت؛ در واقع بهتر است بگوییم انتظاری که از آن داریم همین است.

طبق خبرهای کنونی، ردمی K50 اولترا باید به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده مجهز گردد که پردازنده قابلی است و توانایی بسیار زیادی هم در امور پردازشی و گرافیکی دارد. در تست های اخیر هم دیدیم که چگونه این تراشه توانست A15 اپل را در تست گرافیک پشت سر بگذارد. بهره مندی از نمایشگر 120 هرتزی با پنلی از جنس AMOLED، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و شارژر 120 واتی هم از جمله قابلیت هایی خواهند بود که در این محصول وجود خواهند داشت. این احتمال هم وجود دارد که این گوشی به عنوان ردمی K50S پرو در یک سری از بازارهای دنیا عرضه گردد.

صرف نظر از نام، بعد از اینکه شیائومی از این گوشی رونمایی کرد، باید خود را آماده کند تا از جانشینان سری ردمی نوت 11 رونمایی کند. شیائومی سری ردمی نوت 11T را در ماه مه سال جاری در چین رونمایی کرد که به نوعی می شد آن ها را نمونه قدرتمندتر سری نوت 11 دانست. اما سری ردمی نوت 12 ظاهرا قرار است از لحاظ قدرت پردازشی و گرافیکی، عملکرد بهتری از نسل قبل داشته باشد.

اینطور که به نظر می رسد، اوایل سه ماه چهارم سال جاری، یعنی پاییز، باید شاهد رونمایی از گوشی های سری ردمی نوت 12 باشیم. حال دقیقا این اتفاق در چه زمانی رخ خواهد داد معین نیست و باید منتظر بمانیم ببینیم چه خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر می گردد.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1442

به "ردمی K50 اولترا و سری ردمی نوت 12 به رونمایی نزدیک تر شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی K50 اولترا و سری ردمی نوت 12 به رونمایی نزدیک تر شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید