ساخت ساختمان های دانشجویی در Okanagan دانشگاه یو بی سی

به گزارش مجله ایرکا، ساختمان های تازه دانشجویی در پردیس Okanagan دانشگاه بریتیش کلمبیا ساخته شد

دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC)، تدابیر تازهی را به ویژه در بخش عرضه ساختمان های دانشجویی در پردیس وابسته خود در استان بریتیش کلمبیا، فراهم نموده است.

ساخت ساختمان های دانشجویی در Okanagan دانشگاه یو بی سی

پردیس Okanagan دانشگاه بریتیش کلمبیا، 18.7 میلیون دلار وام از دولت استانی دریافت خواهد نمود که نزدیک به 25 میلیون دلار هزینه ساخت Skeena خواهد شد. Skeena یک مجموعه مسکونی دانشجویی ارزان 220 واحدی است که بیش از 1000 دانشجوی پردیس Kelowna را پوشش می دهد.

نرخ فقدان خانه های خصوصی اجاره ای برای دانشجویانی که در پردیس Okanagan در شهر Kelowna ثبت نام نموده اند، 1.9 درصد است.

Santa Ono، رئیس و معاون دانشگاه بریتیش کلمبیا در بیانیه ای گفت: ساخت و ساز خانه های دانشجویی در پردیس دانشگاه، فرصت مناسبی را برای ایجاد ارتباط میان همسالان و بسیاری از حمایت های دیگر، فراهم می نماید. زندگی در این مجموعه ها، موفقیت دانشجویان و به طور کلی تجربه زندگی دانشجویی را بهبود می بخشد.

دانشگاه بریتیش کلمبیا برای تمامی دانشجویان سال اول، این فرصت را فراهم می آورد تا در محوطه دانشگاه زندگی نمایند و مجموعه ساختمان های Skeena به ما در ایجاد چنین فرصتی برای دانشجویان بریتیش کلمبیا در Okanagan، یاری شایان توجهی می نماید.

Skeena، یک ساختمان 6 طبقه است که دارای 5 طبقه ساختمان چوبی است که در بالای طبقه همکف بتنی بنا شده است. این ساختمان 73،000 مترمربع است و شامل امکانات رفاهی مانند سالن های استراحت، مکان مطالعه، اتاق های کار، لباسشویی می گردد و بر اساس استانداردهای ساختمان های سبز Passive House ساخته خوهد شد. طراحی ساختمان هم هم تراز با کد 4 BC Step است و محققان در طول زمان، بر مصرف انرژی این ساختمان ها، بر مبنای استانداردهای net-zero نظارت خواهند داشت. دانشگاه بریتیش کلمبیا گفت که هزینه های به جامانده پروژه را از منابع داخلی تامین می نماید و وام دولتی را هم به وسیله عایدی حاصل از اجاره های دانشجویی پرداخت خواهد نمود.

در بودجه سال 2018، دولت استانی گفت برنامه 450 میلیون دلاری را برای یاری به تامین اقتصادی ساخت 500 تخت برای خانه های دانشجویی بریتیش کلمبیا اختصاص داد و بیشتر بودجه را هم در سه سال اول پخش کرد.

Skeena، که در تابستان سال 2020 تکمیل خواهد شد، اولین پروژه از دو پروژه خانه سازی دانشجویی در Okanagan بریتیش کلمبیا می باشد. مجموعه مسکونی دانشجویی دیگر که Nechako نام دارد هم دارای 220 تخت است و در بهار سال 2021 افتتاح خواهد شد.

زمانیکه هر دو پروژه تکمیل شد، ظرفیت خانه های دانشجویی پردیس Okanagan دانشگاه بریتیش کلمبیا به 2،120 تخت خواهد رسید که افزایشی معادل 440 تخت نسبت به ظرفیت حال حاضر آن خواهد داشت.

در مقابل، پردیس اصلی دانشگاه UBC در ناحیه Point Grey در ونکوور، در حال حاضر 12،000 تخت دانشجویی دارد. انتظار می رود این تعداد با 3،000 تختی که در طی 5 سال آینده اضافه خواهد شد، تا سال 2030، به 17،300 تخت دانشجویی هم برسد.

از سال 2011، دانشگاه بریتیش کلمبیا 3،200 تخت دانشجویی اضافه را برای پردیس Point Grey ساخت، اما با وجود فهرست انتظار سالانه خانه های دانشجویی که معادل 6،500 نفر است، همچنان قادر نبوده جوابگوی همه تقاضاها باشد.

برای دریافت اطلاعات درباره انواع خانه های دانشجویی در کانادا، به قست شرایط اسکان دانشجویان در کانادا مراجعه کنید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1092

به "ساخت ساختمان های دانشجویی در Okanagan دانشگاه یو بی سی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت ساختمان های دانشجویی در Okanagan دانشگاه یو بی سی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید